Vetements'ın Yeni DHL Kapsül Koleksiyonu

DHL ve Vetements’ın modada yeni trendler sunmayı hedefleyen iş birliği kapsamında 10 parçadan oluşan “DHL kapsül koleksiyonu” modaseverlerin beğenisine sunuldu.

14 Temmuz 2017

Vetements'ın Yeni DHL Kapsül Koleksiyonu

Dünyanın önde gelen lojistik şirketi DHL ve moda markası Vetements, İlkbahar/Yaz 2018 sezonu için ürettikleri ortak çalışmaları sundular. Vetements, Paris Moda Haftası kapsamında, Parking Europe Garage’da, tişört, sweatshirt, eşofman altı, kep, polo yaka tişört ve çoraplardan oluşan 10 yeni sarı ve kırmızı parçadan oluşan “DHL kapsül koleksiyonu”nun sergilendiği bir etkinliğe ev sahipliği yaptı.

 

2015’te üretilen ilk DHL markalı sarı tişört, lüks modada logolu tişört trendini başlattı

  

“Vetements tasarımları, global moda ve e-ticaretteki rolümüzü de vurguluyor”

 17-07/14/explaining-vetements-4.jpg

DHL Express CEO’su Ken Allen, yeni koleksiyona ilişkin değerlendirmesinde, “Vetements ile gerçekleştirdiğimiz bu iş birliği ve kapsül koleksiyonlarındaki DHL parçalarından oluşan daha geniş yelpaze bizim için büyük bir ayrıcalık. Bu DHL’in en tanınmış ve en değerli global markalardan biri olarak tasdik edilmesi anlamına geliyor. Vetements tasarımları, DHL olarak sunduğumuz lojistik hizmetlerimiz ile global moda ve e-ticaretin önünün açılmasında oynadığımız rolü de en iyi şekilde vurguluyor. Aynı zamanda, moda sektörüne olan bağlılığımızı ve daima zamanın ruhunu yakaladığımızı da gösteriyor” dedi.

 

Son yıllarda, lüks moda kavramı bir evrimden geçti. Sektör yeni ikonik görsel ifadeler yaratmak için artık moda dışından logolar kullanıyor. Vetements ile DHL arasında yenilenen iş birliği kapsamındaki yeni koleksiyon ise bu trendi bir üst seviyeye taşıyor.

 

Vetements ile sürdürülen iş birliği, DHL’in hem global hem de yerel düzeyde en önemli moda kuruluşları ile yürüttüğü çalışmaların dayandığı moda ortaklığı stratejisi ile de uyumlu. Bu, DHL’in uçtan uca lojistik çözümler portföyünü moda, perakende ve e-ticaretin hizmetine sunarak moda sektörünü anlamlı bir şekilde desteklemesine imkan veriyor. DHL’in en değerli global markalardan ve dünyanın en büyük “tekstil ve moda sektörü sağlayıcılarından” biri olarak oynadığı rolü de gözler önüne seriyor, zira şirket dünya çapında 200.000 çalışanına Kurumsal Kıyafet sağlıyor. DHL, mottosuna sadık olmayı sürdürüyor: “Sarı ve kırmızının modası asla geçmeyecek.”