Timothée Chalamet’nin Marty Supreme Tanıtım Kampanyası Farklı Bir Katmana Geçiyor ric Charbonneau - Getty Images
Güncel

Timothée Chalamet’nin Marty Supreme Tanıtım Kampanyası Farklı Bir Katmana Geçiyor

Aktörün bugün yayımladığı yeni skeç, zaten benzersiz şekilde ilgi çekici olan promosyon sürecine eğlenceli bir katman ekliyor.

Marty Supreme’in vizyonuna biraz daha bir ay var. Film, 2025’in En İyi Film yarışında son dakika bir atak yapmaya hazırlanıyor (spoiler: kesinlikle güçlü bir aday) ve Timothée Chalamet, “yer aldığım en iyi şey” dediği filmi tanıtmak için tüm kozlarını oynuyor. Bu süreçte kendisini meslektaşlarından ayırmayı çoktan başardı; çünkü Marty tanıtımına, bazı büyük pop yıldızlarının albüm dönemlerine gösterdiği özen, detaycılık ve estetik bilinçle yaklaşıyor. Şimdi, Marty turundaki son hamlesiyle sürece meta bir katman daha ekliyor.

Kendini fazla ciddiye almak ya da hepimizin “ne kadar yaratıcı!” diye övgüler yağdırmasını keyifle izlemek yerine Timothée, tüm bu çabanın kendisiyle dalga geçmeyi seçiyor ve “dahiyane” fikirlerinin fikrî yapısıyla oynayan yeni bir skeç yayımlıyor.

Bu sabah sosyal medyasına yüklediği 18 dakikalık yeni videoda, oyuncu A24 çalışanlarıyla yaptığı bir pazarlama Zoom görüşmesinde görülüyor. Amaç: Marty Supreme için eğlenceli ve yenilikçi tanıtım fikirleri tasarlamak. Klip, hem kurumsal toplantı kültürünün hem de film yıldızı narsisizminin kusursuz bir hicvi niteliğinde. A24'ün üst düzey temsilcileri, Özgürlük Heykeli’ni Marty Supreme Turuncusu’na boyamak ya da Timothée’nin MS'deki rol arkadaşı Tyler, The Creator’ın Camp Flog Gnaw festival performansında izleyicilerin üzerine turuncu bir zeplinden pinpon topları yağdırmak gibi fikirlerini dinlemek ve ciddiye almak zorunda kalıyor.

Tüm skeç boyunca Timothée’nin yüzü hiç bozulmuyor; altı ay boyunca bir görsel sanatçısının çalıştığını söylediği “tasarımın” aslında bir çocuğun altı dakikada çizebileceği basit bir zeplin çizimi olduğunu gösterirken bile. Zoom’daki diğer kişilerin oyuncu mu yoksa gerçek A24 çalışanları mı olduğu belirsiz, fakat hepsi çok komik: kısa ve keskin tepkiler veriyorlar, şaşkınlıklarını ya da bıkkınlıklarını belli etmemek için çabalıyorlar. (Özellikle iki dakikalık bölümde Timothée her cümlesini “schwap!” diye bağırarak vurgularken herkesin duygusuz görünmek için nasıl çırpındığına dikkat edin.)

Önce Timothée Chalamet tanıtım kampanyasını yeniden şekillendirdi—şimdi de bunu yaptığı için kendisiyle dalga geçiyor. Marty Supreme son düzlüğe girerken bir sonraki hamlesinin ne olacağını hayal edin. Aşağıdan tam Zoom skecini izleyebilirsiniz.

BU İÇERİK İLK OLARAK GQ US  WEB SİTESİNDE YAYINLANMIŞTIR.

 

 
 
 
 
 
Bu gönderiyi Instagram'da gör
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Timothée Chalamet (@tchalamet)'in paylaştığı bir gönderi

İZLE
GQ HYPE - Furkan Andıç
İLGİLİ İÇERİKLER
İlgili Başlıklar
Daha Fazlası