Brooklyn'de büyüyen bir çocukken, en iyi arkadaşını ziyaret etmek için Aşağı Manhattan'a gittiği nadir zamanlarda, Jeremy Allen White şehrin muazzam büyüklüğü karşısında dehşete kapılırdı. Binalar yükseliyor, caddeler genişliyor ve reklam panoları bile daha büyük görünüyordu. "Calvin Klein reklam panosuna bakmaktan kendinizi alamıyorsunuz," diyor White yakın zamanda yaptığı bir telefon görüşmesinde GQ'ya. "O kadar büyük ki. Onu her zaman New York'un kendisiyle ilişkilendirdim ve hala da ilişkilendiriyorum." Şimdi Calvin Klein'ın ikonik iç çamaşırlarına kadar soyunan White, markanın fotoğrafçı Mert Alaş imzalı İlkbahar 2024 kampanyasının büyük yıldızı.
Kampanya, White'ın Hollywood'un zirvesine yükselişinde attığı son adım. 32 yaşındaki aktör sevilen kara komedi Shameless'ta 11 sezon oynadıktan sonra The Bear'daki Carmen Berzatto rolüyle sektörün en çok aranan oyuncularından biri haline geldi. Şimdi, iç çamaşırlarıyla bir reklam panosunda poz vermek, doğru bir şekilde kariyerine hizmet etmeye devam ediyor. White, "Bu kampanyalarla uzun zamandır çok güzel bir iş çıkarıyorlar," diyor. "Her zaman gerçekten ilginç insanlar buluyorlar."
Şimdi White da o ilginç insanlardan biri - Calvin Klein kampanyası yer almayı hiç hayal etmediği bir şey olsa da. "Geleceğimde böyle bir şey olacağını tahmin etmemiştim," diyor mahcup bir ifadeyle. "Kim, bir Calvin Klein kampanyasında oynayacağım' diye düşünerek büyür ki?" diye ekliyor.
Ancak bu beklenmedik fırsat White için tam da doğru zamanda geldi. Bir önceki kış The Iron Claw filmini çektikten sonra kaya gibi sağlam bir fitness temeli oluşturmuştu - gerçi güreşçi Kerry Von Erich'i canlandırmak için kilo aldıktan sonra oldukça zayıflamıştı. Ama sonuçta film fiziksel bir avantajdan çok psikolojik bir avantaj sağlamış. White, "[The Iron Claw] yüzünden kalabalık insan gruplarının önünde iç çamaşırlarımla koşturmaya alışmıştım," diyor. "Yani belki de o işin zihinsel ve duygusal bir hazırlığı vardı."
Bu hazırlığa rağmen White çekimden önce her zamanki gibi endişeliydi. "Kafamda kendimi bir reklam panosunda göremeyeceğimi düşünüyordum. Burada olmamalıyım," dedi. "Gerçek bir sahtekârlık sendromu." Hazırlanmak için koştu, ip atladı ve jimnastik yaptı. Bol bol balık yedi. Gezegendeki herkes onu iç çamaşırlarıyla görmeden önce yapılan her şeyi yapmıştı. White çekimden bir hafta önce hastalandı - "göğsünmde bir şey vardı" diyor- ve bir gece önce son dakika koşusu ve sonsuz şınav çekmek zorunda kaldı.
Ortaya çıkan fotoğraflarda bu bir haftalık aranın hiçbir kötü etkisi görülmüyor. Michaelangelo, toprak rengi bir kanepede arkasına yaslanırken ya da kameraya en iyi gülümsemesini verirken White'ın gövdesinden fırlayan karın kaslarından daha iyisini yontamazdı.
Aktör çoğunlukla fotoğraflara takılmamakta direniyor ama en sevdiği fotoğraf, markanın beyaz tişörtlerinden biriyle yer aldığı siyah-beyaz bir görüntü. "Sanırım daha fazla kıyafet giydiğim bir kare var," dedi. "Gerçekten harika ince beyaz tişörtleri var." (Bu, White'ın son zamanlarda basının karşısına çıkarken giydiği kıyafetleri açıklıyor." Başka bir yerde White, CK'in her zamanki kampanya parçalarınu giyiyor: markanın iç çamaşırları, bazılarının logosu bel bandı boyunca her zamankinden daha büyük olacak şekilde hafifçe elden geçirilmiş.
Kampanya görsellerinde White iç çamaşırlarıyla çatıda uzanırken, Manhattan silüeti arka planda belirgin bir şekilde yer alıyor. Yakında, markanın ünlü Houston Caddesi reklam panosunda devasa boyutlara ulaşarak şehrin iskelesinin bir demirbaşı olacak ve hem White'ın ateşli kariyerinin hem de belki de Brooklyn'i ziyaret eden gençler için Manhattan'ın bir sembolü olacak.
Bu içerik GQ US web sitesinde yayınlanmıştır.