H&M'in modern erkeklere yönelik outdoor etkinliklerinden esinlenerek hazırladığı ve markanın geçmişinin küçük bir kısmından oluşan Mauritz Arşiv Koleksiyonu mağazalarda yerini almaya hazır.
1 / 14
1968 yılında, H&M’in kurucusu Erling Persson erkeklere yönelik dış giyimin bulunduğu Mauritz Widforss adlı merkezi bir Stockholm mağazasını satın aldı. Daha sonra bu mağaza bugün H&M olarak bilinen markanın ta kendisi haline geldi.
2 / 14
H&M tasarımcısı Petter Klusell, birkaç yıl önce bir antika dükkanından aldığı bir kitapta Mauritz Widforss adını gördü. Kitap eski İsveç avcılık ve balıkçılık dergilerinin bir derlemesiydi ve Petter bir süre sonra erkek koleksiyonlarına yön veren Mauritz Widforss kataloglarını aramaya başladı.
3 / 14
H&M'in dünyanın dört bir yanındaki mağazalarında sunmaya hazırladığı Mauritz Archive koleksiyonu dış giyimin 21. yüzyıldaki etkisini vurgulamak adına tasarlandı. Mauritz Widforss’ta satılmış olan dış giyim ürünlerinden esinlenerek hazırlanan koleksiyon erkeklerin kendi stillerine uygun bir şekilde giyebilecekleri geleneksel giysilerden oluşuyor.
4 / 14
Özgünlüğü korumak adına giysilerin çoğu British Millerain’in mumlu pamuklu kumaşı veya Abraham Moon & Sons’ın yünlü kumaşı gibi özel kumaşlardan üretildi.
5 / 14
Ceketler, beş cepli pantolonlar, içlikler jakarlı kazaklar ve yürüyüş botları gibi dış giyimin vazgeçilmez parçalarından oluşan Mauritz Archive Koleksiyonu ona sahip olmak isteyen outdoor meraklıları için çok yakında H&M mağazalarında yerini alacak.