Çizginiz belli olsun: Paris Erkek Moda Haftası 3. gün izlenimleri
Paris Erkek Moda Haftası'nın üçüncü gününden bir tavsiye: Çizginizi çekin. Bu üçüncü günde, yani 22 Haziran'da düzenlenen defileler, hayatta istediğiniz yere çizgi çekmenin önemini hatırlatırken, farklı çizgiler için de öneriler sunuyor.
Paris Erkek Moda Haftası'nın üçüncü gününden bir tavsiye: Çizginizi çekin. Bu üçüncü günde, yani 22 Haziran'da düzenlenen defileler, hayatta istediğiniz yere çizgi çekmenin önemini hatırlatırken, farklı çizgiler için de öneriler sunuyor.
ALEXANDER MCQUEEN: Her zamanki gibi şık ve keskin. Hayatta siyah ve beyazlara mı yoksa grilere mi inanırsınız bilmiyoruz ama McQueen her zamanki gibi kararlı bir şekilde iki şeyi birbirinden ayırıyor. Çizgi koleksiyonun genelini tanımlayan bir ögeyken, kontrast hiç geride kalmıyor. Bazen çok keskin bir şekilde ayırmak gerekir.
1 / 8
ANN DEMEULEMEESTER: Hep uzayıp giden rahat kumaşlar ve birbiri üzerine binen çizgiler. Ann Demeulemeester, rahat giyimi çizgisinden ödün vermeyerek sağlıyor: Uzun parçalar ve de içinde kaybolunan kumaşlar.
2 / 8
CERRUTI 1881: İtalyanlar her ne kadar Akdeniz kültüründen olsalar da bir keskin tarafları hep vardır. Cerruti hiçbir zaman bu keskinliği aşırıya kaçırmadı ama hep Akdeniz'in ılıman iklimi ile netliği birleştirdi. Konfor söz konusu iken düzen de elden bırakılmamalı.
3 / 8
COMME DES GARÇONS HOMME PLUS: Bir şeyi düzgün kesmek için çizgi çekmek gerekir. Özellikle ilkokulda hepimiz yapmışızdır. Comme des Garçons olaya bu şekilde yaklaşmamış olsa da ortak olan bir şey kesinlikle var: Birincil, ilkel ve basit deneyimlere verilen değer. Marka en başından beri en basit nosyonlar üzerinden en kompleks tasarımlara ulaşmaya çalıştı.
4 / 8
ISABEL MARANT: Cool, umursamaz ve de rahat. Çizgiler Isabel Marant için sadeliğin de bir sembolü. Biraz da yazın bize getirdiği bir hediye. Sadelik sakinliği, sakinlik de basitliği gerektiriyor belki de. Isabel bizi önce plaja sonra da gün batımından önce sahilde yemeğe götür. Hemen.
5 / 8
JUNYA WATANABE: Baget almaya giden Parizyen beyefendiyi bilirsiniz: Meşhur çizgili tişörtü, boynunda fuları ve de kolunun altındaki baget ekmeği ile Monmartre’da dolaşır hani. Watanabe de o beyefendinin gençliğini resmediyor. Çizgisiz bir Fransa hiçbir zaman var olmadı, olamaz.
6 / 8
JUUN.J: Yine her zamanki gibi büyük bedenler ve farklı kesimler bir arada. Eğer DNA’sını en kolay tanımlayacağımız markalar nelerdir diye düşünsek JUUN.J ilk sıraları kimseye bırakmaz. O da tam ortadan ikiye ayıranlardan.
7 / 8
MAISON MARGIELA: Maison Margiela demek deneyimlemek demek. Moda evi her şeyi deneyimlemeye hazır yapısıyla en uçlara kadar gitti hep. Kesmek, birleştirmek ve yeniden yapıştırmak söz konusu olunca çizgilerin önemi tartışılmaz. Hem desende hem de kesimde çizgi şöleni.