2020’de politikaya atılır mı bilmiyoruz ama “kral”, stil yarışlarında çoktan galip geldi.
LeBron James’in modayla, John Elliott’un sporla ve her ikisinin Nike’la olan ilişkisi son yıllarda hepimizin malumu. Bu üçlü bir araya geldiğinde ortaya çıkacak sonuç da hayal kırıklığı ihtimallerini çok uzağa itiyor. Tasarımcı John Elliott ile Nike bir araya geldiler ve yakında sadece spor dünyasının değil, tüm dünyanın tepesine çıkmayı hedefleyen LeBron James ile bir kapsül koleksiyon tasarladılar. Nike’ın kendisine sıfırdan başlama imkanı tanıdığını ve hiçbir sınır çizmediğini belirten tasarımcı yola çıkış fikrini şöyle açıozgun
klıyor: “Temiz bir çalışma istedik. Doğrusal bir tasarımdan yanaydık.” Koleksiyon 4 Ağustos’tan itibaren öncelikle Kuzey Amerika, Japonya, Güneydoğu Asya, Avustralya ve Brezilya’da; ardından Çin ve Avrupa’da satışa sunulacak.
2020’de politikaya atılır mı bilmiyoruz ama “kral”, stil yarışlarında çoktan galip geldi.
LeBron James’in modayla, John Elliott’un sporla ve her ikisinin Nike’la olan ilişkisi son yıllarda hepimizin malumu. Bu üçlü bir araya geldiğinde ortaya çıkacak sonuç da hayal kırıklığı ihtimallerini çok uzağa itiyor. Tasarımcı John Elliott ile Nike bir araya geldiler ve yakında sadece spor dünyasının değil, tüm dünyanın tepesine çıkmayı hedefleyen LeBron James ile bir kapsül koleksiyon tasarladılar. Nike’ın kendisine sıfırdan başlama imkanı tanıdığını ve hiçbir sınır çizmediğini belirten tasarımcı yola çıkış fikrini şöyle açıklıyor: “Temiz bir çalışma istedik. Doğrusal bir tasarımdan yanaydık.” Koleksiyon 4 Ağustos’tan itibaren öncelikle Kuzey Amerika, Japonya, Güneydoğu Asya, Avustralya ve Brezilya’da; ardından Çin ve Avrupa’da satışa sunulacak.