Harley'nin sadece logosu bile 110 yıldır bir hayat tarzını, hatta felsefesinin simgesi olmuştur.
Kuşkusuz motosiklet satışında test sürüşü bu işin olmazsa olmazı. Markaların genelde yaptığı, bir rota belirleyip, teste açtıkları modelleri müşteri adaylarına bu rotada gözlemli ya da gözlemsiz denetiyorlar. Sizce de biraz 'yavan' değil mi?
Farklı bir bakış açısı Brezilya Harley Davidson’dan gelmiş. Böyle bir coşkudan sonra Harley’ci olmamanız mümkün mü?
Siz motosikleti alıp, yalnız ve üzgün bir test sürüşü yapacağınızı sanıyorsunuz. Aniden firmanın dümeni ile hazırda bekleyen 60 Harley’ci size eşlik ediyor ve sizi çetenin bir parçası yapıyor.
Motorcuların paylaşım meraklarını düşünecek olursak, yüksek ihtimal düşük maliyetli ama WOM etkisi yüksek bir gerilla aktivitesi. Müşteri adayına ürün ve marka deneyimini aynı anda hissetirebilmekten daha akıllıca ne olabilir?