İhtiyaç sahibi çocuklara bugüne kadar 70 milyon çiftten fazla ayakkabı veren TOMS’un dünyada tanınan “Style Your Sole” adlı projesinde sanatçılar ile iş birliği yaptığı etkinlik ilk kez Türkiye’de Marka Konferansı 2016’da Mavi Kazado ile gerçekleşti.
Toms Türkiye Başkanı Rıfat Elhadef “Sürdürülebilir İyilik” başlıklı konuşması ile TOMS'un hikayesi üzerinden sosyal girişimciliğin şirketlerde nasıl hızlı ve sağlıklı büyüme sağlayacağını anlattı. Elhadef: “Hangi sektörde iş yapıyor ya da yapmayı düşünüyor olursanız olun sosyal girişimcilik modelini uygulamanız mümkün. Bu sayede hem karlı ve başarılı bir işiniz hem de dünyayı daha yaşanır bir hale getirmeye katkınız olabilir.” sözleriyle konuşmasını noktaladı.
Her birinden sadece tek üretilmiş el çizimi özgün tasarımlarıyla yenilikçi marka bilinicini benimseyen Mavi Kazado’nun Marka Konferansı 2016 için TOMS’a özel uyguladığı tasarım ayakkabılar konuşmacılara hediye edildi.