Kuvvetli bir saç-sakal yapısı dahilinde hemen her eşleşme işi bilen tarafından kolayca uygulanabiliyor. Buradaki imaj oluşumunun elementleri, takım elbise içinde koyu gömlek seçimi ve açık yakadan görünen kolyeler. Geniş kruvaze yaka ceketler kesinlikle aktörün favorisi.
Hollywood aktör ihtişamı için fotoğrafa bakınız.
Resmi giyimde beyaz cekete dair en temel uygulama: siyah papyon ve siyah gömlek düğmeleri.
Üç parça takım elbise gerçek hayatta (yani üstüne onlarca kez düşünülmüş çekim kareleri hariç) biraz kalabalık durabilir. Vücuda uygun kalıptaki parçalar potluk ve rahatsızlık hissini en aza indirecek stil puanlarını yükseltecektir.
Kruvaze yakanın kıyı şeridi yorumunda Chris Pine Cannes'da. Klasik gözlükler, yepyeni bir beyaz gömlek keten / pamuk dokulu takımı çok iyi tamamlıyor.
Daha sakin bir yazlık takım yorumunda gömleğin yerini tişört, geniş ve gösterişli yakaların yerini daha dar kesim alıyor (ama asla çok ince değil). Gözlüklerde klasiklerden vazgeçmeyen aktör (ya da stilisti) burada kılığın daha düzgün görününümünü pantolondaki gizli düğme detayıyla sağlıyor.
Takım elbiseler giymediği zamanlarda kamera önüne geçmesi gerektiğinde aktörün seçimi yine bir Hollywood tercihi örme pololar.
Tona ton şıklığı uyguladığı yer sadece takım elbise - gömlek eşleşmesi değil. >>>
Aynı renk takım pantolonu ve gömlek, çok iyi tamamlayan botlar yine bir A-list aktör havası estiriyor.
Kameraların karşısına geçilmeyen bir karantina gününde ahve almaya çıkan Chris Pine ne giyerdi?