Yüksek teknoloji jargonunda imkansız diye bir şey yoktur. Samsung, mühendisliğinin sınırlarını zorluyor ve yapay zekadan yararlanarak telefon endüstrisinde daha önce hiç görülmemiş yeni bir cihaz tasarlıyor. Koreli firmanın sesli asistanı, kullanıcılarının yapay zekayı kullanarak çağrıları kendileri için yanıtlamasına olanak tanıyacak. Gelen bir arama sırasında, kullanıcıların özelliği etkinleştirmek için "Bixby Metin Araması" seçeneğine basmaları yeterli. Kullanıcı daha sonra klavyeye ne cevaplamak istediğini yazacak ve mesaj girildikten sonra yapay zeka, mesajı hattın diğer ucundaki kişiye sesli olarak iletmekle ilgilenecek. Samsung bununla da kalmıyor.
Şirket ayrıca önceden tanımlanmış cümleleri kaydetme seçeneği de sunacak. Amaç, cevap verenin kullanıcı olduğu izlenimini güçlendirmek için kişinin sesinin bir kopyasını oluşturmak. Samsung, Bixby sesli asistanını inovasyonda öncü yapmak istiyor. Samsung'da yapay zeka projelerinden sorumlu YoungJip Kim, "Samsung Bixby'yi piyasaya sürdüğünde amaç, hayatı kolaylaştıran ve Galaxy serisindeki yeniliklerimizle birlikte ilerleyen bir insan/makine arayüzü yaratma vizyonu oluşturmaktı" dedi.
Bu yeni özelliğin kullanıma sunulmasıyla Samsung'un istediği gerçekleşiyor gibi görünüyor. Şimdilik sadece İngilizce ve Korece dillerinde kullanılabilen "Bixby Text Call" seçeneği sadece Koreli kullanıcılar tarafından ve Samsung'un en yeni akıllı telefonlarında (S23, S23+ ve S23 Ultra) kullanılabilecek. Yönetici, "Daha iyi bir mobil deneyim ve daha akıllı, proaktif, insan dostu bir arayüz için bu güncellemeleri başlatıyoruz" dedi.