Gucci yaratıcı direktörü A.Michele, bu soruyu koca bir şovla yanıtladı; “Hayır, her şovda başka bir gösteri daha var.”
“Epilog” olarak adlandırılan, Roma'daki görkemli Palazzo Sacchetti'de ağustos böceklerinin doğal sesleri ile sahnelenen uzun, hatta upuzun bir canlı yayıla karşımıza çıktı Gucci. 12 saatlik bir canlı yayından bahsediyoruz.
Modellerin yerinde ise koleksiyonun tüm tasarımcılar vardı. Geçmiş aylarda yaşanılan sıkışmışlığa kılıklarıyla yanıt veren stillerle karşımıza çıktılar.
İtalya bayrağının renkleriyle logosunu tasarlamış, kültürel sürdürülebilirliğin en güçlü temsilcisi olabilir Gucci.
Bu tavrını, 2021 Resort koleksiyonunda, yerel ve kendi değerlerine muzip bir stille sahip çıkan, “Biz” kelimesini kendi tarihinden tasarımcılarına kadar kolajlayarak, bazen güldüren, bazen şaşırtan kimi zaman sıkıcı, hayat kadar gerçek bir performansla sergiledi.