Otomobil

The Weeknd, Mercedes Kampanyasında

Mercedes-Benz, yeni reklam kampanyası “Enjoy Electric” için The Weeknd ile bir araya geldi.

19-11/27/https-hypebeastcom-image-2019-11-mercedes-benz-the-weeknd-eqc-campaign-film-01-1574865365.jpg

Mercedes-Benz, yeni reklam kampanyası “Enjoy Electric” için The Weeknd ile bir araya geldi. EQC elektrikli aracı piyasaya süren Mercedes-Benz, Global Diamond Sertifikalı sanatçıyı, kampanyanın Yaratıcı Yönetmeni olarak atadı. 

Pazarlama Başkan Yardımcısı Bettina Fetzer“The Weeknd olarak daha iyi bilinen Abel Tesfaye ile iş birliğinden çok memnunuz. İş birliği ilham vericiydi ve bize birçok yeni ve yaratıcı ivme kazandırdı. Abel’ın yaratıcı yönetmen ve sanatçı olma yeteneği, elektrikli bir geleceğe giden bu eşsiz Mercedes anı için doğru kombinasyon. Bu, tüm Mercedes takımı için özel bir an. EQC kampanyasıyla elektrikli mobilite çağına giriyoruz. Kampanya, ikonik Mercedes araçlarıyla müşterilerimizin duygusal deneyimlerini alıyor ve bugünkü elektrikli ECQ'da onları nasıl yeniden yorumladığımızı gösteriyor. Tamamen yeni bir sürüş hissi, öncü ruhu ve sürdürülebilir, modern lüks, EQC iletişimimizin temelini oluşturuyor” dedi.

İZLE
GQ Türkiye Sonbahar '24 Kapak Hikayesi: Rahat, Çünkü Çalışkan. İkon, Çünkü Bilge...
İLGİLİ İÇERİKLER
İlgili Başlıklar
Daha Fazlası