The Weeknd, Mercedes Kampanyasında

Mercedes-Benz, yeni reklam kampanyası “Enjoy Electric” için The Weeknd ile bir araya geldi.

28 Kasım 2019

19-11/27/https-hypebeastcom-image-2019-11-mercedes-benz-the-weeknd-eqc-campaign-film-01-1574865365.jpg

Mercedes-Benz, yeni reklam kampanyası “Enjoy Electric” için The Weeknd ile bir araya geldi. EQC elektrikli aracı piyasaya süren Mercedes-Benz, Global Diamond Sertifikalı sanatçıyı, kampanyanın Yaratıcı Yönetmeni olarak atadı. 

Pazarlama Başkan Yardımcısı Bettina Fetzer “The Weeknd olarak daha iyi bilinen Abel Tesfaye ile iş birliğinden çok memnunuz. İş birliği ilham vericiydi ve bize birçok yeni ve yaratıcı ivme kazandırdı. Abel’ın yaratıcı yönetmen ve sanatçı olma yeteneği, elektrikli bir geleceğe giden bu eşsiz Mercedes anı için doğru kombinasyon. Bu, tüm Mercedes takımı için özel bir an. EQC kampanyasıyla elektrikli mobilite çağına giriyoruz. Kampanya, ikonik Mercedes araçlarıyla müşterilerimizin duygusal deneyimlerini alıyor ve bugünkü elektrikli ECQ'da onları nasıl yeniden yorumladığımızı gösteriyor. Tamamen yeni bir sürüş hissi, öncü ruhu ve sürdürülebilir, modern lüks, EQC iletişimimizin temelini oluşturuyor” dedi.


Mercedes’in Eşi Benzeri Olmayan Otomobili: Vision AVTR

OTOMOBİL | Mercedes’in Eşi Benzeri Olmayan Otomobili: Vision AVTR

Türkiye’nin Yerli Otomobilleri

OTOMOBİL | Türkiye’nin Yerli Otomobilleri

Porsche’un Yeni 2020 Macan GTS’yi Tanıttı

OTOMOBİL | Porsche’un Yeni 2020 Macan GTS’yi Tanıttı

Ford’un İlk Elektrikli Mustang’i: Mach-E 2021

OTOMOBİL | Ford’un İlk Elektrikli Mustang’i: Mach-E 2021

Nissan’ın Özel Tasarımlı GT-R50 Modeli ile Tanışın

OTOMOBİL | Nissan’ın Özel Tasarımlı GT-R50 Modeli ile Tanışın

Audi’nin Fütüristik Off-Road Arabası: AI:TRAIL

OTOMOBİL | Audi’nin Fütüristik Off-Road Arabası: AI:TRAIL

Daha Fazla Göster