Louis Vuitton'un yeni kısa filmi bir sinefilin korkulu rüyası gibi. Damian Chazelle'in yönettiği ve Bradley Cooper'ın oynadığı kısa film, Paris'in ikonik Musée d'Orsay'ının tepesindeki saatin içinde geçiyor. (Filme eşlik eden kampanya süperstar fotoğrafçı Mario Sorrenti tarafından çekildi). Tüm bu yıldız listesi, Paris merkezli markanın yeni aerodinamik Tambour saatini tanıtmak için bir araya geldi.
Hem Chazelle'in hem de Cooper'ın Louis Vuitton için çektiği ikinci reklam filmi olan rüya gibi kısa filmde aktör, zamanın her şey olduğu bir dünyada yer alıyor. Bir an müzenin büyük mekanik saatinin önünde duruyor; bir sonraki an kağıttan bir uçağa zarifçe yazılmış bir randevunun çağrısına kulak veriyor; ve elbette tüm bunlar olurken sık sık parlak yeni Tambour'uyla saatini kontrol ediyor. Her şey, Müze binasının hala bir tren istasyonu olarak hizmet verdiği 1900'lerin başından beri orada olan saatin fonunda bir buluşma-sevişme ile sona eriyor.
Cooper'ın sadece saatini kontrol ettiği görülse de, yeni parçasına hayranlık duyuyor olması da mümkün. LV, Tambour'u ilk olarak 2002'de piyasaya sürmüştü, ancak firma Temmuz ayında saatin tamamen yeniden tasarlanmış bir versiyonunu piyasaya sürdü. Önceki Tambour, adını aldığı tef gibi kalın ve hacimliyken, LV'nin amiral gemisi saatinin güncellenmiş hali çok daha ince ve çekici.
Louis Vuitton'un yeni saati mükemmel bir zamanda sahneye çıkıyor. Koleksiyonerler lüks spor saatler için çıldırıyor ve Tambour, Audemars Piguet'nin Royal Oak ve Patek Philippe'in Nautilus gibi diğer hit modellerinde görülenleri anımsatan entegre bir metal bilezik de dahil olmak üzere tüm doğru notalara vuruyor. Tambour, Louis Vuitton'un Jean Arnault tarafından yönetilen saatçilik bölümü için yeni bir vizyonu temsil ediyor. Louis Vuitton 2023'te yeni başlangıçlarla dolu ve nasıl ki Jay-Z'yi Pharrell'in ilk şovunda sahneye çıkardı, Cooper ve Chazelle'i de sinematik sihir yapmaları için bir araya getirdi. Bu da markanın en yeni saatine olan inancın büyük bir göstergesi.