adidas’ın yaptığı yeni araştırma sonucunda, yeni neslin dörtte üçünden fazlasının rahat olduklarında daha hırslı olduklarına inandığı, konfor hissinin gelecek neslin hayatın her alanında seviye atlamasına etken olduğu ortaya çıktı. Spor kültüründen doğan ve tam konfor için tasarlanan yeni kapsül koleksiyon, minimalist estetik ve sokak stillerinden ilham alan rahat kesimlere sahipken, koleksiyonda geri dönüştürülmüş malzemelerden üretilen parçalar da bulunuyor. Kampanyada yer alan Hoyeon, Nia Dennis, Tua Tagavailoa ve Xie Zhenye, konforun hayatlarında ne kadar olumlu bir güç olduğunu yeniden yansıtıyorlar.
HEM EVDE HEM SOKAKTA ÜST DÜZEY KONFOR
adidas’ın yaptığı araştırmaya göre her on kişiden dokuzu, giydikleri kıyafetlerin zihinsel olarak rahatlığını etkilediğine inanıyor. Dörtte üçünden fazlası, rahat olduklarında hayatın birçok alanında başarılı olma olasılıklarının daha yüksek olduğunu söylüyor. Bu felsefeyle uyumlu olarak adidas'ın Sportswear kapsülü hem erkekler hem de kadınlar için gündelik, şık parçalardan oluşan eksiksiz bir koleksiyonla hem evde hem de sokakta üst düzey konfor sunuyor.
Ödüllü aktris Hoyeon, ABD'li jimnastikçi Nia Dennis, Amerikan futbolu yıldızı Tua Tagavailoa ve Çin ulusal sprint şampiyonu Xie Zhenye gibi yeni nesil liderlerin yer aldığı bu kampanyada, zihin ve beden rahatlığının verdiği güven ve zorluklarla daha hızlı baş edebilme gücünün altı çiziliyor.
adidas Tasarım Başkan Yardımcısı Jo Aberg, koleksiyon hakkında şunları söyledi:“Geleneklere uymanın norm olduğu günler geride kaldı. Bunun yerine, gelecek nesiller arasında rahatlık öncelikli bir zihniyetin yükselişini, ve rahat hissetmenin onları nasıl daha başarılı yaptığı konusundaki fikir birliğini görüyoruz. Ayrıca, özgüven söz konusu olduğunda, kim oldukları ve ne giydikleri konusunda rahat olmanın hayatlarını büyük ölçüde etkilediğini biliyoruz. Bu ilham kaynağımızla, yeni kapsül koleksiyonumuz rahatlığı tarzla birleştiriyor ve içinde bulunduğu kültürü ileriye taşıyıp, dünyayı kendi amaçları doğrultusunda ilerletirken gelecek nesle hizmet ediyor.”
Kampanya, konforun önemli bir etken ve öncelik olduğu bir zihniyeti seçmenin önemini ve insanların yaşamları üzerindeki ilham verici etkisini vurguluyor.
Kampanyanın yüzlerinden Hoyeon, “Konforu tercih etmek hayatın birçok alanında büyük bir değişiklik yaratıyor. İster sette dinlenmek ve bir sonraki çekimden önce kendimi rahat hissetmek için bir dakikamı ayırıyor, isterse kendi tenimde içsel bir güven ve rahatlık veren görünümleri seçiyorum. Bu zihniyet ve yaklaşım gelişmeme yardımcı olmaya devam ediyor. Bu, büyük ölçüde adidas'ın yeni kapsülüne bu kadar ilgi duymamın ve ilham aldığı mesajla bu kadar uyumlu hissetmemin nedeni. Parçalar, minimalist tasarım, rahat uyum ve şık estetik arasındaki güzelliği ve dengeyi gerçekten yakalıyor. Benim için imza niteliğindeki parça, sadeliğini öne çıkaran ve günlük taze bir görünüm kazandıran ince detaylarıyla fitilli elbise.”
Xie Zhenye şunları paylaştı:“İç rahatlığı sağlamanın bir yolunu bulmak, özellikle en büyük spor sahnelerinde performans sergilerken birçok kariyer anımda beni destekledi. İç baskıyı hafifletmeme yardımcı oldu ve ek bir güven sağladı, beni rekorlar kırma yolunda teşvik etti.
adidas'ın yeni kampanyası ve bunun ardındaki mesaj, gerçekten bağlantı kurduğum bir şey. Özellikle de birçoğumuzun rahat bir durumdayken daha hırslı hissettiği fikri. Rahat olmanın bir yolunu bulduğunuzda, çok şey başarabileceğinize gerçekten inanıyorum! Beni daha enerjik olmaya ve daha da hızlanmaya iten görünmez bir güç haline geliyor. Ve bu fiziksel rahatlık için de geçerli! Giydiğiniz şey iyi göründüğünde ve iyi hissettirdiğinde, dikkatinizi dağıtacak hiçbir şey yoktur. Sadece kendin olmak için rahat olabilirsin.”
15 Haziran 2022’den itibaren dünya çapında ve online mağazada satışa sunulan koleksiyon adidas’ın yeni neslin temsilcileri ile yürüttüğü araştırmanın sonucunda çıkan görüşlerden alınan ilhamla oluşturuldu. Koleksiyon her an rahatlık sunarken günlük spor sokak giyimi stilini bir üst seviyeye taşıyor.