1934’teki kuruluşundan bu yana CANALI, kendi tarihini incelikle yazan bir marka. 90 yılda İtalyan modasının vazgeçilmez markalarından birine dönüşen CANALI, yeni yaşını büyük bir kutlama ile karşılıyor. Bu kutlamaya, geçmişte kazanılan bilgelik ve geleceğin getireceklerine açık olma felsefesinden ilham alan bir kapsül koleksiyon eşlik ediyor.
CANALI’ nin CEO’su Stefano Canali ile gerçekleştirdiğimiz röportaj ile markanın doksan yıllık macerasına, geleceğe yönelik planlarına ve özel yıldönümü koleksiyonuna ayrıcalıklı bir bakış atıyoruz.
Bize 90. yıl dönümü için yaratılan koleksiyondan bahsedebilir misiniz? Hangi temaları veya unsurları içeriyor?
CANALI, 90. Yıl Dönümü Kapsül Koleksiyonu, markanın zengin geçmişine ve ileri görüşlü tasarımına bir övgüdür. CANALI 'nin en ikonik iki giysisiyle oynar: palto ve takım elbise. Bunu da ikisini yaratıcı bir şekilde harmanlayarak, takımın kumaşını palto için yeniden kullanarak ve su geçirmez hale getirmek için işleyerek yapıyor. Bu yenilik, mirasın modern işlevsellikle buluştuğu koleksiyonun özünü yansıtır. Su geçirmez malzemelerin kullanımı, koleksiyonun yeniden yorumlanan logosunda yer alan kuğuya sembolik olarak da bağlıdır. Su geçirmez bir hayvan olan kuğu, gagasında bir palto tutarak zarafeti ve dönüşümü temsil eder ve geçmişimizi şimdiki zamanla bağlar. Koleksiyonda paltolar, takım elbiseler (tek ve çift düğmeli), hırkalar, kaşmir fermuarlı kapüşonlu üstler ve bağcıklı pantolonlar yer alır ve modern erkeğin hızlı tempolu yaşamı için çok yönlülük sağlar. Malzemeler arasında, paltolar için su geçirmez membranlarla bağlanmış yünlü kumaş ve kazaklar için kaşmir ve ipek karışımları yer alıyor ve CANALI’ nin yalnızca en iyi kumaşları kullanmaya dair özeni sergileniyor. Renk paleti, toprakla olan derin bağlantımızı vurgulayan Brianza yeşili ile klasik gri tonlarını birleştiriyor.
CANALI'nin tasarım felsefesi son 90 yılda nasıl gelişti?
CANALI, lüks ve çok yönlülüğün özünü kapsayan ve 360 derecelik bir gardırop sunan, gerçek bir yaşam tarzı markasına dönüştüğü bir yolculuğa çıktı. Bu evrim, modern erkeğin çeşitli ihtiyaçlarına yanıt verirken CANALI, 'nin zengin mirasını onurlandırıyor. Koleksiyonlarımız artık kusursuz bir şekilde tasarlanmış resmi giyimden, sofistike gündelik ve eğlence parçalarına kadar erkek giyiminin tüm yelpazesini kapsıyor. Odak noktamız ise çeşitli durumlarda işe yarayan çok yönlü ve uyumlu kıyafetler sağlayarak yaşam tarzına yönelik toplam bir görünüm yaratmak.
Daha resmi segmentlerimizde bile silüetler daha rahat hale geliyor ve modern yaşamın dinamik ritimlerini yansıtıyor. Ancak bu değişim, mükemmelliğe olan bağlılığımızı tehlikeye atmıyor. Her parça, CANALI'yi 90 yıldır tanımlayan terzilik becerilerini ve ayrıntılara gösterilen titiz dikkati sergilemeye devam ediyor. Her parçayla daha
yönlendirici ve ayırt edici bir imaj oluştururken, Made in Italy ve İtalyan zarafeti gibi misyonlarımızı temel alarak koleksiyonlar arasındaki sürekliliği korumaya kararlıyız.
İleriye baktığınızda, markanın önümüzdeki on yılda nasıl gelişeceğini öngörüyorsunuz?
Markanın Made in Italy felsefesi, her giysinin en yüksek kalite ve etik üretim standartlarını yansıtmasını sağlayarak merkezi olmaya devam edecek. İleriye baktığımızda, CANALI çağdaş tasarımları ve stil kodlarını uygularken geleneksel İtalyan terziliğini temel alarak yeni silüetler ve stiller denemeye devam edecek. Miras ve yeniliğin bu birleşimi hem zamansız hem de modern bir şekilde geniş bir kitleye hitap eden giysiler yaratmamızı sağlıyor. Gelişmeye devam ederken, müşterilerimizi markanın yeni dönemini tanımlayan rafine yeniliği deneyimlemeye davet ediyoruz ve bu sayede lüks yaşam tarzı modasında lider olmaya devam ediyoruz. Me by Canali gibi hizmetlerimiz müşterilerin bireyselliklerini ifade eden özel parçalar yaratmalarına olanak tanıyan önemli bir unsur olmaya devam edecek. Marka geleceğe bakarken, yeni pazarlama ve perakende deneyimlerini de keşfedecek ve yeni nesil lüks tüketicilerle bağlantıda kalacağız.
Tarihi boyunca kaliteli terziliği ilerlemenin en önemli parçalarından biri olarak gören CANALI, markanın ikonik tasarımlarını günümüz normlarıyla yeniden yorumluyor. Hem ofiste hem de günlük hayatta giyilebilecek parçalardan oluşan 90. Yıl Kapsül Koleksiyonu’ndaki yumuşak silüetler, CANALI imzası taşıyor. Hem klasik hem kruvaze yakalı palto ve takım elbiseler, hacimli veya ince yapılı hırkalar, fermuarlı kaşmir kapüşonlular ve bağcıklı pantolonlar, koleksiyonun başrolünde yer alıyor. 1930’lar modasının günümüze taşındığı parçalar, fonksiyonel detaylarıyla da dikkat çekiyor.
CANALI’nin pop-up butiğinde 90. Yıl Koleksiyonu’ndan öne çıkan parçalar, sevilen tasarımlar ve ikonik CANALI silüetleri satışta olacak. Koleksiyonu yakından keşfetmek için Beymen Zorlu Center’da açılan pop-up butiğini ziyaret edebilirsiniz.