Büyük Güç Birliği
Timberland ve Tommy Hilfiger, bir araya gelerek klasik Amerikan stilini bir adım öteye taşıyor. İki büyük marka, kapsül koleksiyonda stil aracılığıyla yeni bir gelecek vizyonunda buluşuyor. Hem Bay Hilfiger hem de Christopher Raeburn ikonik tasarımları için çevreci inovasyonların sınırlarını zorluyor ve ortak çalışma aslında iki logonun yan yana gelmesinden çok daha fazlasını ifade ediyor. Tommy X Timberland serisi uzun ömürlü malzemelerinden, ürünlerin çevresel ayak izini azaltmaya çok daha sorumlu davranarak tanıdığımız parçaların melez halini, en sorumlu şekilde sunuyor.
1984’e BIOCERAMIC İle Geri Dönüş
Swatch’un biyo-yenilikçi hikâyesinin en yeni bölümünde unutulmayan 1984 yılı var. Prince’in Purple Rain’i, Madonna’nın Like a Virgin’ı ve Tetris oyununun çıktığı yıl. Aynı yıl marka dünyaya açıldığının 1. yıl dönümü ve technicolor saat devrimini de başlatmıştı. 1984 Reloaded koleksiyonu ile köklerinden ilham alan Swatch, özgün ve en çok beğenilen 1984 Swatch tasarımlarını BIOCERAMIC ile birleştiriyor. Swatch’un araştırıp, geliştirdiği ve ürettiği BIOCERAMIC, doğadaki iki farklı materyalin birleşimi, seramik ve hint yağından elde edilen biyo- kaynaklı plastik karışımından oluşuyor. Bu benzersiz karışım, çizilmelere karşı dayanıklı, sağlam ve hissiyatı da gayet yumuşak. Koleksiyondaki beş model, 80’li yılların eğlence özgürlüğünü yakalayarak, en göz alıcı ilk Swatch saatlerini yeniden yorumluyor. 1984 hiç bu kadar 2021 olmamıştı.
Innovation Circular Design Story ile Partiye Hazır Olun
H&M Innovation Stories’in 2022 öncesi bölümü sürdürülebilirliğe, daha döngüsel bir üretim biçimine bağlılığı vurgularken eğlencenin dozunu yükseltiyor. Innovation Circular Design Story’nin stili cesur, yoğun, parlak ve eğlenceli.
İsmindeki “circular” H&M ekibinin, kullanım ömründen tasarım stratejilerine kadar koleksiyon hazırlama sürecinin tüm aşamalarını göz önünde bulundurmasını sağlayan Circulator adlı bir tasarım aracı kullanılarak tasarlanmasından geliyor. Koleksiyon, geleceğin moda kodlarına dair bir kutlama gibi!