BlacKkKlansman(Karanlıkla Karşı Karşıya) filmiyle En İyi Uyarlama Senaryo dalında Oscar'a layık görülen ünlü yönetmen Spike Lee, Coach ile yeni bir iş birliği içerisinde. #WordsMatter(Kelimeler Önemlidir) mesajıyla dikkat çeken kampanya filminde Amerikan markası, önemli bir mesajı iletmek için çöle doğru yola çıkıyor. Ve bu yolculukta Coach'un global marka yüzü Michael B. Jordan da onlara eşlik ediyor.
Kısa filmin en dikkat çekici yanı, Lee'nin çocuklarıyla birlikte yazılmış olması. Zaten reklam filmini izlediğinizde bir çocuk masumiyetinde ve pozitifliğinde olduğunu hemen anlıyorsunuz.
Motorsiklet üzerinde başlayan ve çölde tek başına yolculuk eden Jordan, üzerinde “bağnaz”, “kötülük”, “nefret” ve “yalan” gibi kelimeler yazan taşlar bulur ve bunları imha etmek, yerineyse; "cesaret", "gerçek", "hayal" ve "aşk" kelimelerini taşıyan diğer taşlar koymayı hedefler.
#WordsMatter hareketi olumsuzu elinize almayı ve kelimeleri olumlu anlamlarına çevirmeyi temsil ediyor.
Siyasi bir mesaja yabancı olmayan Lee, Oscar’daki konuşması sırasında da bu tavrını pekiştirmiş, Kara Tarih Ayı'nı onurlandırmak ve yaklaşmakta olan 2020 başkanlık seçimini tartışmak için Oscar sahnesini kullanmıştı.