Gün geçtikçe sanal ve gerçek arasındaki çizgiler daha bulanık hale geliyor. Moda ve müzik endüstrileriyle birlikte kendini geliştirmeye ve her zaman yeniliğe açık olan oyun sektörü ise bunun en güzel örneği.
Geçtiğimiz hafta B Bounce'u piyasaya süren Burberry, ardından Fortnite'da oyuncuların karakterlerini kişiselleştirmek için kullandıkları üç milyar dolarlık kıyafet ve aksesuar satışı. Moda ve oyun sektörünün koordineli birlikteliği bu kez de Louis Vuitton ve Leauge of Legends cephesinden ışık yakıyor.
2015 yılında markanın İlkbahar/Yaz 2016 kampanyasının bir parçası olarak Final Fantasy oyununun karakterini kullanan Louis Vuitton, şimdi de LoL ile yeni bir iş birliğine imza attı. Karakterlerin görünümünü değiştiren güncellemelerin yanı sıra, 10 Kasım'da Berlin'de düzenlenecek League of Legends Dünya Şampiyonası'nda Louis Vuitton, Summoner'ın kupası için özel bir Trophy Travel Case de tasarlayacak.
Her ne kadar Louis Vuitton dünyadaki en yüksek profilli spor etkinlikleri için kupa çantası yapmış olsa da, markanın klasik monogram baskısı ile bezenmiş çanta, bir eSports şampiyonasında türünün ilk örneği. 2009'da Riot Games tarafından desteklenen ve en çok oynanan PC oyunu olma özelliği taşıyan LoL'ün, 2018 Dünya Şampiyonası'nda 99.6 milyon izleyiciye sahip olduğunu da not düşelim.