İş Görüşmesinde Asla Söylememeniz Gereken 10 Şey
DAHASI+

İş Görüşmesinde Asla Söylememeniz Gereken 10 Şey

Bir iş görüşmesi, işi almak isteyen kişi için genellikle stresli ve gergin bir durumdur, ancak asla söylememeniz gereken bu 10 şeyden kaçınırsanız, her şey beklenenden daha iyi gidebilir.

Step Brothers-Columbia Pictures

Eğer sıkıntılı bir durumda kaldıysanız, ki birkaç kez kaldığınızı tahmin ediyoruz, detayları biliyorsunuzdur. Yönetim uzmanları her ne kadar iş görüşmesinin bir sınav değil, bir fikir alışverişi, bir buluşma olması gerektiği konusunda ısrar etse de, birçok insan için hala bir sinir ve gerginlik kaynağı olabilir.

Bu sinir ve gerginlik durumları genellikle garip anların, yanlış anlamaların ve yanlış anlaşılmaların nedenidir. Bunlardan mümkün olduğunca kaçınmak için, işte bir profesyonel toplantıda asla söylememeniz gereken 10 şey.

GQ İspanya

gq_newsletter

İLGİLİ İÇERİKLER iş görüşmesi iş stresi
İlgili Başlıklar
Daha Fazlası