Güncel

Louis Vuitton x NBA Modanın Kültürel Gücünü Gösteriyor

İş birliği deyince markaların logosunu yan yana koymaktan daha fazlasını arıyoruz. Virgil Abloh, Louis Vuitton geleneklerini NBA kültürüne, 2021 Pre-Fall koleksiyonunda daha net adapte ediyor.

Lüksün tekrar tekrar tanımlandığı dönemde markalar hedef kitlesini iş birlikleriyle genişletiyor. Hit tasarımcıların önderliğindeki modaevleri, bazen marka mirasını gözeterek, bazen de ters köşe ortak çalışmalarla kreasyonları çeşitlendiriyor. 

Marka logolarını yan yana koymaktan çok daha fazlasını sunan iş birlikleri özellikle koleksiyonerler için cazip. Virgil Abloh, Louis Vuitton erkek koleksiyonlarında popüler açılımlar yaparken bu denkleme dahil olan iş birliklerinden NBA koleksiyonlarının ikincisi, 2021 Pre-Fall LVxNBA, modanın kültürel etkilerini çok açık yansıtıyor. 

LV NBA

NBA maçları öncesi ve sonrası oyuncuların kılıkları, erkek modasının en hareketli podyumu haline geldi. Yıldız oyuncuların marka, tasarımcı ve monogram yatkınlığı son yıllarda stilistlerin yaklaşımıyla çok değişti. Bu koleksiyon ‘’bir basketbol oyuncusunun seyahat, oyun ve basın toplantısı üçlemindeki stil kodlarına uygun, eksiksiz bir gardırop sunuyor.’’ diye tanımlanıyor. 

Farklı markalarda gördüğümüz taraftar atkısı ya da forma gibi parçalar bu sezon, LV lüksü, iki büyük marka iş birliği ve bir popüler tasarımcı elementlerinin orantılı birleşiminde.  Basketbol dünyasının lüks erkek giyim havasını yakalamanın şimdiye kadar ki en kapsül hali.  Aslında koleksiyondan pek çok tasarım sadece oyuncular ya da sıkı moda takipçileri için değil gardırobuna bir parça NBA katmak isteyenler için de çok çekici! Lakin hayatın gerçeklerini görmezden gelemeyiz.

LVxNBA, iş birliği enflasyonunun yükseldiği dönemde modanın kültürel gücünü görebildiğimiz bir koleksiyon. 

LV NBA 

İlgili Başlıklar
Daha Fazlası