Modern şampiyonlara

Paco Rabanne, günümüz kahramanlarını yeni kokusu Invictus ile ölümsüzleştiriyor.

19 Eylül 2013

Modern şampiyonlara

Raflarda yerini alan Paco Rabanne’nin yeni parfümü Invictus, erkeklerin dünyasına yeni bir anlam kazandırmayı hedefliyor. Invictus erkeğinin yarı tanrı hali, gerçek bir çağdaş kahraman olmasına rağmen geleneksel kahramanlardan farklı olarak insancıl yönü ve özellikle de keskin mizah anlayışı ile göze çarpıyor.

Hem erkeksi hem de baharatlı ve odunsu kokuya sahip Invictus, duyusal bir bileşim. Bu yönüyle erkek parfümlerinde görülen geleneksel yaklaşımlara tam bir tezat oluşturuyor. Şeffaf bir yaz serinliği ya da geleneksel bir kolonya olmayan Invictus, oldukça belirgin bir derinlik ve öz içeren aşırı kıvamlı bir koku.

Parfümün yaratıcısı Véronique Nyberg, “Bu koku, acı bir ferahlık ve hayvansı bir şehvet arasında gidip geliyor” diyor ve ekliyor; “Biz gerçekten, okyanus kokusu olmadan adeta tatmak ya da yalamak isteyeceğiniz tuzlu bir cilt oluşturmayı amaçladık. Birbiri ile çatışan, karışan ve gerginlik yaratan iki aile arasındaki keskin tezat.”

Paco Rabanne, Invictus’un reklam yüzü olması için Avustralyalı Nick Youngquest'i tercih etmiş. Otuz yaşındaki atlet, yalnızca fotojenik olması nedeniyle değil aynı zamanda parfümün ortaya koyduğu değerlere mükemmel uyum sağlayan kişiliği dolayısıyla bu role layık görülmüş.

Siz de içinizdeki modern kahramanı onurlandırmak için Invictus'a bir şans verin.

Paco Rabanne Invictus EDT, 100 ml, 228 TL