Paul Mescal, kalçaları saran spor şortlarının, Adidas Spezial'ların, kablolu kulaklıkların ve minik saatlerin gayri resmi poster çocuğu. Ancak spor kıyafetlerinin satışını artırmadığı zamanlarda muhtemelen kırmızı halıda boy gösteriyor - ve tamamen yeni bir yüzyıla, Rönesans'a doğru eğiliyor.
Dün geceki Governors Ball'da Mescal, Gucci'nin izniyle tek düğmeli, tam kesimli bir smokin giydi. Ancak aktör, sıradan bir takım gömleği yerine ceketinin manşetlerinin altından çıkan yakasız, bağcıklı bir üst tercih etti. Etkisi? Gömlek, insanların kendi tereyağlarını yaptıkları ve İtalyan erkeklerin tablolarında mutlu ve melek gibi göründükleri bir döneme ait.
Ancak döneme tamamen uyum sağlamak yerine, yarı rahat pantolon ve bilekte biten botlar giyerek kıyafetinin geri kalanıyla klasikleşti. Daha önceki gezilerinde aktör bilezik, yüzük ve broş gibi küçük aksesuarlara ağırlık verirken, Mescal Cartier Juste un Clou halka küpe ve Trinity de Cartier kol düğmeleriyle sadeliğini korudu.
Bağcıklı bir gömleği tek düğmeli bir smokinle eşleştirerek ince bir gerilim yaratmış olursunuz. Takım elbiseyle tişört giymek gibi (Drew Starkey'in Los Angeles'taki Queer galasında başardığı bir görünüm), ama sadece daha havalı. Ayrıca, yumuşak gösterişli gömlekler, genellikle oldukça yapılandırılmış ve düğmeli bir kıyafet kodunun daha romantik bir versiyonunu oluşturuyor.
Bu Mescal'in Rönesans gömlekleriyle ilk rodeosu değil. Aktör geçen hafta Londra'da düzenlenen Gladyatör 2 dünya prömiyerinde de beyaz bir gömlek giymiş ve kravatını gevşetmişti. Filmin basın turunun İrlanda ayağında ise yün bir palto ile belinin altına kadar uzanan kuyruklu dede yaka bir gömlek giydi.
Son dönemde erkek giyimi için pek çok kayda değer an yaşandı. Ama şimdilik Paul Mescal bir Rönesans adamı.
BU İÇERİK İLK OLARAK BRITISH GQ WEB SİTESİNDE YAYINLANMIŞTIR.