Değişime karşı durabilmek için rakipsiz bir değer yaratmış olmak gerek.
Marka, mirasını kuşaklar arası koruyabilmek, gelecekte var olabilmek için de, kendince inovasyonunu bulmak zorunda.
Her moda demode, her yeni, tez zamanlı sıkıcı olmaya yüz tuttuğundan olsa gerek; Modada bu bahsettiklerimi yapmak ateşte yürümeye benziyor.
Bakınız gelenek ve mirası sürdürmek için ısrarcı ETRO, tüm bu zorlukları nasıl görmezden geliyor.
Her zaman gezgin hippi ruhu ve iflah olmaz iyimser tavrını, yeni normalde de defile geleneğini bozmadan podyuma taşıdı. Benzersiz şal desenlerinin yepyeni ve rengarenk hallerini, yeni kuşak mont, şort, elbise, safari ceket, gömlek ve trikolarla sergiledi.
Marka felsefesi, aile geleneğine ve mirasına sahip çıkarken, podyuma çıkan her parça da, kıymetli kumaş ve benzersiz desenleri senelerce giyip, yeni kuşağa hediye etme hevesi yaratıyor.