Moda

Versace & Fendi Bir Arada (Fendace)

Milano İlkbahar/Yaz 2022 Moda Haftası'nın "beklenen" sürprizi podyuma çıktı. Kim Jones ve Donatella Versace güçlerini yaratıcılık adına birleştirince ortaya "Fendace" çıktı.

Fendace

Modada iş birlikleri Gucci ve Balenciaga’nın ortak koleksiyonuyla başka bir çağa girmişti. Aslında çok uzak değil bu yılın ilk yarısında hayata geçen bir projeydi fakat moda takvimi malumunuz hızlı işliyor. 

Rakip görünebilecek, benzer ölçekteki köklü modaevlerinin yeni çağ oyununda bu kez kahramalarımız Fendi ve Versace. İki İtalyan’ın podyumda sergilediği koleksiyonun adı “The Swap”. 

 

Donatella Versace ve Kim Jones rolleri değiştirip diğer markanın parçalarına kendi yorumunu katıyor. İlk bölümde Jones’un yorumuyla Versace parçaları, ikinci bölümde de tam tersiyle ortaya çıkan koleksiyonda yine bol bol logo görüyoruz. 

Lüks markaların imza logoları dışında Versace’nin çengelli iğneleri, barok desenleri ve pek tabii ters-yüz Fendi monogramı koleksiyonun ana elementleri. İkinci bir bakışta Kim Jones kesimlerini ve kalıplarını Donatella desenleriyle hissedebilirsiniz. 

“Fendace” (Kim Jones’un deyimiyle) iki dev moda şirketini (Kering ve LVMH) podyuma çıkarmış oldu. Bunun ardında nasıl bir ticari beklenti, anlaşma ya da imaj çalışması var zamanla fark edeceğiz. Şimdilik takipçiler ve tüketiciler olarak bir sonraki beklenmedik moda iş birliğini bekliyoruz.

 

İZLE
Jamie Campbell Bower x FENDI
İlgili Başlıklar
Daha Fazlası