Genişleyen, gelişen pek çok marka gibi VETEMENTS'da bir alt marka yarattı. Marka popülerlik kazandığından bu yana da tavrını değiştirmeden ters köşe adımlarla devam ediyordu. Kurucu, Guram Gvasalia ve şirket şimdiye kadarki en tanıdık aksiyonunu aldı. Marka isminden sesli harfleri çıkararak yeni bir alt marka yarattı. Vogue'a yaptığı açıklamada Gvasalia "markanın köklerini göstermek için" bu ismi seçtiğini söyledi.
Geniş bir katalog dahilinde, toplam 100 kılıkta yüzlerce parça markanın estetiğiyle aynı yönde. Deri blazer ceketler, gözlükler,, dar kıyafetler, grafikler ve aksesuarlar her şeyiyle tutarlı. Sokak giyimi algısını büyük ölçüde değiştiren hatta 2014'ü düşününce lüks giyimi sokakla buluşturan markanın bu projesi için "100 kılık, bu endüstriye olan %100 bağlılığımızı temsil ediyor." açıklaması yapıldı. Fazla da bilgi verilmedi.
Endüstriye bağlılık belki daha çok kişiye ulaşmayı da içeriyor olabilir diye düşünüp bu ölçüde bir üretimde şirketin fiyat politikasında daha ulaşılabilir alternatife gidebileceğini düşünüyorum. Fakat aksesuarlarda (altın, titanyum, inci) kullanılan değerli materyallerle birlikte bazı parçaların fiyatının 20.000 Dolar olması bu tahminimin bir kısmını çürütüyor.
2019'da kardeşi Demna Gvasalia'nın markadan ayrılmasından sonra VTMNTS, marka için yeni bir dönem gibi görünüyor. Ve bu dönemde göze çarpan bir diğer detay, neredeyse hiç logo yok.