Yeni Bir Alışveriş Modeli
Moda

Yeni Bir Alışveriş Modeli

Dönem dönem yok satan, ayakkabıları çantaları duyuyorsunuz. Tüketim kültürünün körüklediği algıyla yenisi geldikçe eskisi cazibesini yitiriyor. Beklenen satış günleri, yeni arzu nesneleri diye curcuna devam ederken, tasarımcı Telfar Clemens çok akıllıca bir manevra ile otantikliğini korudu.

Kaynak: Telfar

 

2017’de üretmeye başladığı vegan deri çantaları, ‘it-bag’ denen popüler kültür mertebesine erişti. Telfar çantalar çok çeşitli renk ve ebatlarda yok satarken, ikinci el ve yeniden satış fiyatları yükseldi. Tarihe geçen ‘Birkin’e selam çakan ve herkesin kullanımına göre tasarlanan, nam-diğer ‘Bushwick Birkin’ farklı bir satış kanalıyla demokratikliğini gösterdi. 

 

Senin için değil, herkes için’ sloganının güzelliğini pazarlamaya döktü. İnternet sitesinde siparişi açıp 2021 başına kadar çantalarınızı üretip yollayacağız sözü veriyor. Yani bugün sipariş verdim de 2 hafta sonra gelsin de Instagram da fotoğraf paylaşırım düşünce tarzından fersah fersah uzakta. 

 

Tasarımcı, yeni bir ürün satmadıklarının üstüne basıyor. Tüketici, belirlenen fiyatta ihtiyacını karşılamış oluyor, firma da ne kadar satacağını bilerek üretim yapıyor. Düz görünen bu sistem hem bireye hem dünyaya çok yönlü hizmet ediyor. Muhtemelen farklı firmalar da uygulayacaktır. Ne almak istediğini bilen için nereden baksan çok iyi bir model. 

İLGİLİ İÇERİKLER online alışveriş çanta
İlgili Başlıklar
Daha Fazlası