İlgi çekmenin kestirme yolu

Motosikletin kullanım zevkiyle otomobilin güvenli sürüş karakterini birleştiren, yeni nesil Can-Am Spyder F3, tasarımı ve performansıyla sizi ilgi odağı yapacak.

12 Şubat 2015

İlgi çekmenin kestirme yolu

Bir markayı tanımlarken, “Kendi sınıfını oluşturdu, zamanının ilerisinde, fark yarattı” gibi cümleler kullanılıyorsa bu, başarı konusunda ulaştığı düzeyin en önemli göstergesidir. 1942 yılında ilk kar aracını satışa sunan Kanadalı şirket Bombardier de bunlardan biri. 1968 yılında ilk jet ski modeli Sea-Doo’yu tanıtan marka, 2007’de yollardaki en sıradışı araçlardan biri olan motosiklet / cabrio otomobil melezi görünümündeki üç tekerlekli Can-Am modelini sergilediğinde, hayranlık ve şaşkınlık dolu bakışlara mazhar oldu. Serinin en yeni üyesi Spyder F3 bu etkiyi daha da güçlendiriyor.

Gücü çağrıştıran agresif hatlara sahip yeni modelin performansının da buna uygun olması için 115 beygir gücünde 1330 cc hacminde üç silindirli motor kullanıldı. Kullanıcılar 6 ileri yarı otomatik veya manuel şanzıman arasında seçim yapabiliyor. Sağ ayakla kontrol edilen Brembo frenler, ağırlık merkezini yere yakınlaştıran alçak oturma pozisyonu ve elektronik denge kontrol sistemiyle antipatinaj sistemi, güvenliği artıran özellikler arasında. Cruise control konforu artırırken, geri vites 385 kg ağırlığındaki Spyder F3’ü park etmeyi kolaylaştırıyor.

Zengin aksesuar kataloğunda Akrapovič egzoz seçeneğinin bile yer aldığı yeni model, zor beğenenleri bile tatmin edecek kişiselleştirme imkanı sunuyor. İlgiden sıkılmayan biriyseniz Can-Am Spyder F3 size bunu fazlasıyla sağlayacak.

Haberin tamamı ve çok daha fazlası GQ Türkiye Şubat sayısında ve GQ Türkiye Dijital edisyonunda...