Amerikan filmleri deyince akla ilk gelen ikonik sahnelerden biri limonata stantları. Yol kenarında, genellikle de küçük çocuklar tarafından kurulan stantlar, yazın habercisi desek, bu konuda haksız sayılmayız.
Kanye West ve Kim Kardashian da bu fikirden yola çıkarak, geçtiğimiz hafta sonu aynı konseptte farklı bir şey satmaya karar vermişler. İlk duyduğunuzda kulağa ilginç gelebilir ancak, stantta limonatalar yerine Yeezy Boost 700’ler var.
Kim Kardashian’ın Twitter üzerinden yaptığı açıklamada “İnsanları ve aileleri bir araya getirme ruhunu devam ettiren marka, stantlarla ülke genelindeki toplulukları birbirine bağlamak için beklenmedik yerler seçti” dedi.
Limonata standı fikrinin pazarlama planının bir parçası olduğunu düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Gelir bir sağlık kurumuna bağışlandı. Kim Kardashian “Tüm gelir ülkedeki milyonlarca insanın daha iyi bir yaşam kurması için çalışan akıl sağlığı kuruluşu Ulusal Zihinsel Hastalıklar İttifakına (NAMI) bağışlanacak” açıklamasında bulundu.