Fotoğraf: Balenciaga
Moda sınırları ve stil tercihleri özgürleştikçe daha önce tek cinsiyetle anılan parçaların kullanım alanı genişliyor. Son yıllarda bunun en bariz göstergesi ekonomik olarak da markaların kazançlı ürünlerinden çantalar.
L.A. Lakers'dan Kyle Kuzma'nın NBA koridorlarında Birkin'ini taşıyor, Harry Styles ikonik Jackie çantasıyla hem Gucci'nin kampanyasında hem de günlük hayatında fotoğraflanıyor. Modaevleri daha dönce boy ve materyal alternatifleriyle erkek giyim koleksiyonlarında yer verdikleri çantaları artık net olarak sadece bir ürün olarak piyasaya sürüyor ve herhangi bir cinsiyetle ilişkilendirmiyor.
Fotoğraf: Gucci
Bu vizyondaki son adım Balenciaga'dan. Markanın çok satan "motorcycle" çantası, tam olarak Bieber stili ve markanın estetiğiyle aynı potada eritilmiş bir kılığı tamamlıyor. Beyaz t-shirt, oversize deri bomber ceket, çorapların içine sokulmuş jogger ve hiç bir yere gitmeyecekleri artık besbelli olan dad sneaker'lara bir büyük doz yakın dönem marka mirası, siyah motorcycle çantayla ekleniyor.
Kampanyanın diğer ünlüsü Fransız aktris Isabelle Huppert. Marka mirası, bugünü, tüketim hızı, sosyal medya etkileşimi derken Balenciaga doğru stratejisiyle hem çok kapsayıcı hem de çok özel görünüyor. Z jenerasyonu Bieber takipçilerinin ise birer motorcycle çanta kapması, popstarın iki sokak stili fotoğrafında ürünü kullanmasına bakar.