Bohemin yeni adı: Boho Vesper

İkilemlerin bir arada yakaladığı güzellik Boho Vesper tasarımlarında hayat buldu. Tasarımlardan alınan görsel keyif, aynı zamanda gençlerin tutkularını, duygu ve arzularını yansıtan bir tavra dönüşüyor.

12 Şubat 2015

Bohemin yeni adı: Boho Vesper

Venüs. Güzellik ve aşk tanrıçası. Ve güzelliğin en bilindik hali. Ancak o bile bir gezegen olarak sabah başka (Phosphorus), akşam başka (Hesperus) olabiliyor. Doğa ve tarih, herkesin algısında zaten başka. Tıpkı tasarlanmış bir ürün gibi. Venüs'ten gelen "Vesper" ve bohemi simgeleyen "Boho", ilhamı doğa ve tarihten alan tasarımlarda hayat buluyor. Ve 'Boho Vesper' ürünleri, giyenin tavrına göre farklı algılanan tasarımlara dönüşüyor.

Boho Vesper bu iki temadan doğmuş, özgün, sıradışı bir güzelliği temsil eden bir marka. Markanın el yapımı bambu güneş gözlükleri, tişört ve sweatshirtlerinde uyum ve mükemmeliyet büyük önem teşkil ediyor. Tasarımların dışında, isminden logosuna, ambalajlarından internet sitesine kadar her şey, yaratıcılarının mistik ve aykırı hayal dünyalarını yansıtıyor.

Boho Vesper tasarımlarının özünde ikilemlerin harmonisi yatıyor. Tasarımda buharmoni klasikle modernin, yeniyle eskinin, güzelle çirkinin ve insanla doğanın buluşmasıyla yakalanıyor. Boho Vesper bizleri mistik bir kozmos ve çekici doğa görsellerinin birleşiminde kimi zaman çarpıcı sloganlarla sarıyor.

Boho Vesper'in ilk koleksiyonu olan "Boho'nun 7 Harikası", antik dünyanın yedi harikasına gönderme yapan yedi tişörtten oluşuyor. Koleksiyonda sadelik ve çılgınlık göze çarparken, Malevich'in geometrik tablolarından esinlenen siyah nokta tişörtünden, antik el çizimi platonik hacimlere ve kaplan başlı Avusturya prensesine
kadar zengin içerikli ama sade çizgisiyle karşımıza çıkıyor.

Markanın detaya önem veren, mükemmeliyetçi duruşu, "Boho'nun 7 Pandora Kutusu" koleksiyonunda açıkça görülüyor. Birer hediye kutusu ya da ideal birer aksesuar kutusu olarak tasarlanan, çok renkli ve mistik görsellerden oluşan eşsiz kutuların içinde Boho Vesper tişört ve sweatshirtleri gizleniyor.

Boho atölyesinden çıkan son koleksiyon olan "Eden Bahçesi", ilhamı, Adem ile Havva'nın yaşadığı, içinde bolluk ve zenginliğin olduğu cennet bahçesinden alıyor. Koleksiyondaki altı sweatshirt, Eden Bahçesi'nin bu güzelliğine ve mitolojik kökenlerine atıfta bulunurken, tasarımlarda mitolojik melek tasvirleri, rengarenk kuşlar ve ağırlıklı olarak çeşitli güller kullanılıyor. Her birinde Rönesans tablosu gibi klasik ya da piksel ve yarım ton gibi modern dokunuşlar hissediliyor. Sweatshirtlerin giyende farklı duygular canlandırması muhtemel: Tutkulu bir aşk, nostaljik bir sonbahar rüzgarı ya da çocukluğumuzun renkli lolipoplar diyarı...

Markanın bugüne kadar her koleksiyonunda "7" rakamında ısrar etmesi ve yedinin mistik gücünü kullanmasına rağmen bu koleksiyon, altı parçadan oluşuyor. Geriye sürpriz bir yedinci tasarımı beklemek kalıyor.

Daha fazlası için Boho Vesper web sitesini ziyaret edebilirsiniz...