Erkek modasının en önemli etkinlerinden biri olan Pitti Uomo'ya yaklaşık 3 ay gibi bir süre kaldı. Gucci, Bottega Veneta ve Burberry gibi çoğu modaevi erkek ve kadın giyim koleksiyonlarını tek bir defilede sunarken, ayrı ayrı defileler yapmayı tercih eden tasarımcı ve modaevleri var. Örneğin Givenchy.
RiccardoTisci zamanında erkek modasında oldukça iddialı ve güçlü bir tavır takınan Fransız modaevi, 2017'de kreatif direktörlük görevini üstlenen Clare Waight Keller ile birlikte erkek modasına karşı daha temkinli, çünkü İngiliz kreatif direktörün kariyerinin başında çalıştığı Ralph Lauren dışında erkek modasına dair hatırı sayılır bir geçmişi yok. En azından Tisci kadar değil. Buna rağmen geçtiğimiz Ocak ayında Paris Erkek Moda Haftası kapsamında gerçekleştirdiği sunum sezonun en başarılı 2019-20 Sonbahar/Kış koleksiyonlarından biriydi gerçekten.
Aldığı olumlu geri dönüşlerin ardından, bir sonraki erkek koleksiyonunu erkek modasının üssü olarak görebileceğimiz Pitti Uomo'da tanıtacağını duyuran Waight Keller "Pitti daha geniş, daha kapsamlı bir koleksiyon hazırlamam için harika bir fırsat. Keza Givenchy erkeği hakkındaki düşüncelerimi yansıtmam için de öyle" diyor.