Mevcut COVID-19 salgınından en çok etkilenen sektörlerden biri de moda. Aslında bu süreç bir yandan da markaların daha cesur ve radikal kararlar almasına zemin hazırlıyor. Değişen dünyada ve oluşacak yeni düzende alıştığımız kuralların ve geleneklerin birçoğuna veda edeceğiz. Londra Moda Haftası’nın tamamen dijital ortama geçmesi, birçok markanın üretime ve satışa dönük yeni stratejileri bize bu konuda bazı ipuçları vermeye çoktan başladı. Bu süreçte köklü değişikliklere kapı aralayan markalardan biri de Saint Laurent. Fransız moda evi Instagram hesabından bugün yaptığı açıklamada, üretime ve pazarlamaya yönelik stratejilerini kökten değiştireceğini duyurdu. Bu açıklamaya göre Saint Laurent daha önceden belirlenen 2020 takvimine uymak yerine, mevcut koşulları dikkate alıp zamanın ruhunu takip edecek ve yaratıcılıktan yola çıkarak koleksiyonlarını güncel bir perspektifle sunacak.