Opel'in gözü yükseklerde

Opel Avrupa Başkan Yardımcısı Peter Küspert, markanın vizyonu, yenilikleri ve Türkiye pazarındaki konumuna ilişkin görüşlerini paylaştı.

22 Mayıs 2015

Opel'in gözü yükseklerde

İstanbul Autoshow 2015 Fuarı’nda görüştüğümüz Küspert, önceliğin Opel’in Avrupa’daki varlığını güçlendirmek olduğunu ve bunun için 2022 yılına kadar önemli atılımlar yapacaklarının altını çizdi. Bu hedef doğrultusunda markayı yeniden yapılandırdıklarına değinen Küspert, “Ürün gamımızı da yeniden şekillendirip olmadığımız sınıflarda da yer almayı hedefliyoruz. Küçük ve mini sınıflarında daha fazla modelle varlığımızı güçlendireceğiz. Bunun ilk örneği olan Karl, Türkiye pazarıyla 2016 yılının başında buluşacak.” dedi.

Dört yılda 27 yeni model 17 yeni motor

Opel’in Avrupa’da binek araç pazarında en büyük üçüncü marka olduğunu belirten Küspert, 2014 yılı ve 2015 in ilk dört ayında pazardan daha fazla büyüdüklerini söyledi. “Opel doğru yolda ilerliyor. Bunu Avrupa’da 19 ülkede artış gösteren pazar payımızdan da anlıyoruz. 2022 yılına kadar payımızı yüzde 8’e, karlılığımızı ise yüzde 5 oranında yükseltmeyi planlıyoruz.” diye devam etti.
Model atağına geçtiklerini de belirten Küspert, 2018 yılına kadar 27 yeni modeli ve 17 yeni motoru, pazarlara sunacaklarını açıkladı.
Türkiye pazarının gücüne de değinen Başkan Yardımcısı, Türkiye’nin Avrupa”da ellerini güçlendirdiğinin de altını çizdi. Küspert, Opel’in Türkiye’deki 25.yılında yarışa daha da güçlü olarak devam ettiklerini söyledi.

Önceliğimiz kalite ve heyecan

Opel logosu altında yer alan bütün otomobillerin heyecan vermesini istediklerini söyleyen Küspert, “Diğer önceliğimiz ise kalite. Müşteri memnuniyeti bizim için ilk sırada yer alıyor. Geleceğimizi bu kriterler üzerine inşa etmeye devam edeceğiz. Kalite ve heyecan olduğu zaman başarı da kendiliğinden gelecektir.” dedi.