Bir bar markası nasıl yaratılır?

Tezgahından tek gecede tam 12 bin shot çıkarmış bir bardan, Tektekçi’den bahsediyoruz. Bir de onun hep neşeli, pozitif kurucusundan.

13 Nisan 2013

Bir bar markası nasıl yaratılır?

Bir shot bar sahibi sizce bir gecede en fazla kaç shot yuvarlamış olabilir? Bahisler açılsın. 20? 30? 40? Tektekçi’nin ortaklarından Berti Palambo, rekorunu önce tam çıkaramıyor, sonra “20’den fazla, 25’ten az” diyerek durumu toparlıyor. Şanına inanmayın, sanılanın aksine kokteyl hazırlamakla arası pek yok: “Evde içki hazırlamam. En fazla, salatalıkla süslediğim hızlı bir cin&tonik. Bu kadar.”

Ha Cem Yılmaz’a “neden mizah” diye sormuşsunuz, ha Palambo’ya “neden shot” diye. Absürd kaçar. Neyse ki biz sormadan kendisi anlatıyor...

Türkiye'nin en popüler barını kısa sürede yoktan vareden Berti Palambo'ya iyi bir bar markasının nasıl yaratılacağını sorduk:

1. Genç ekip: Tektekçi’lerde çalışanların tümü, enerjisi yüksek üniversite öğrencileri. Gece boyunca en az müşteriler kadar dans ediyor, eğleniyorlar.

2. Eğlenceli sunum: Kokteyl bardağı olarak kullanılan şırıngalar, deney tüpleri, huniler denemeyi teşvik ediyor.

3. Müzik: Tektekçi’de yavaş ritimli, ağlak sözlü müziğe yer yok. Çalan her parça dans ettirmek için.

Formülün devamı GQ Türkiye Nisan sayısında ve iPad edisyonunda