Güzellikte bir marka: Miranda Kerr

Dünyanın en seksi modellerini sıralamanızı istesek, çoğu kişinin ilk üçünde yer alacak bir isim o. Modelliğin şartı olan mükemmel vücudunun yanında, kendine özgü güzelliği ve metrelerce öteden fark edilen bir özgüveni var. Nasıl olmasın?

10 Temmuz 2015

Güzellikte bir marka: Miranda Kerr

32 yaşındaki Miranda Kerr, bugün dünyanın sayılı markalarının reklam yüzü. Diğer modellerin kapısında yattığı Victoria’s Secret markasıyla anlaşmasını “Kendime vakit ayıracağım” diyerek sonlandırıyor. Yetmiyor, önce kendi şirketini kuruyor, ardından Treasure Yourself ve Empower Yourself adlı iki kitap yayınlıyor. Ve tüm bunların arasına bir de anneliği sıkıştırıyor. Tuhaf olansa şu; hepsinin de hakkından layıkıyla geliyor.

Kendi markam var

Modelliği sonsuza dek yapamayacağımı biliyorum. Bir gün ben de yaşlanacağım ve kimse kampanyalarında beni görmek istemeyecek. O zamanları düşünerek ve elbette ilgi duyduğum için kendi markamı yarattım, organik cilt bakım ürünleri satan KORA Organics’i kurdum. Şirketin genel müdürü annem. O nedenle gözüm arkada değil.

Röportajın tamamı ve çok daha fazlası GQ Türkiye Temmuz sayısında ve GQ Türkiye Dijital edisyonunda...


Erkekler benim gibi kadınları sevmiyor

Orlando’yla evliliğim dahil geçmiş ilişkilerime baktığımda gördüğüm şey hep aynı: İletişim kuramayan, burnundan kıl aldırmayan bir Miranda! 13 yaşında Dolly adlı gençlik dergisinin kapak yüzü seçilip bir ajansla anlaştığımdan beri çalışıyorum. Bu da hep kontrolcü olmak ve güçlü görünmeye çalışmak demek. Bunu ilişkilerime yansıtmak benim tercihim değildi ama oldu bir kere. Bence hiçbir erkek güçlü kadın sevmiyor, tercihleri onlara ihtiyacı olan kadınlardan yana. Benimse kimseye ihtiyacım olmadı.

Kadınları da beğeniyorum

Kadın vücudunu seviyorum, ilgimi çekiyor ancak elbette yatakta bir erkeğe ihtiyaç duyuyorum. Yine de asla “asla” dememek gerek. Kadın vücudunu da keşfetmek isteyebilirim. Bence her kadın, hemcinslerine karşı bir çekim hissediyordur. Bu doğamızda var, güzele olan ilgimizden ileri geliyor.

Röportajın tamamı ve çok daha fazlası GQ Türkiye Temmuz sayısında ve GQ Türkiye Dijital edisyonunda...