Wellness

Mesut Özil ve Mathieu Flamini'nin Çevre Dostu Bakım Markası: Unit

Saha dışında dostluklarını pekiştiren iki futbolcu şimdi de iş dünyasında aynı amacın peşinden koşuyor.

19-01/10/mesut-ozil-mathieu-flamini-472042758.jpg

Yapılan bir araştırmaya göre 2050 yılında, denizlerde balıktan daha çok plastik bulunacak. Çevre dostu ürünlerin ve temiz içeriklerin popülaritesini yükselttiği ve farkındalığın arttığı günümüzde önce saha içinde sonra saha dışında dostluğunu pekiştiren Mesut Özil ve Mathieu Flamini de bu duruma el atıyor. Birlikte Arsenal formasını giydikleri dönemde birbirleriyle uyumları hemen göze çarpan ikili Mathieu Flamini'nin 2016'da Arsenal'den ayrılmasıyla saha dışında da arkadaşlıklarını devam ettirmişti. Şimdiyse sıkı dostlar iş dünyasında da aynı amaç peşinde koşmayı planlıyor.

Unit isimli çevre dostu ambalajlara ve temiz içeriklere sahip bir erkek bakım markası çıkaran Mesut ve Mathieu güçlerini birleştirmiş. Ürdün'de göçmen kamplarındaki çocuklarla vakit geçiren ve onlara futbol yoluyla yardımcı olan Mesut'un yanında Mathieu'nün de 2008 yılında kurduğu GF Biochemicals isimli yağ bazlı ürünlere geri dönüşümlü alternatifler bulmayı ilke edinen bir firması var. Sosyal farkındalıkları yüksek olan ikili, gün sonunda kazancın bir kısmının yardım kuruluşlarına aktarıldığı ve çevreye, insana zarar vermeyen bir marka ortaya çıkarmışlar.

19-01/10/unity-02-gq-7nov18_b.jpg

Mathieu Flamini ortaklıklarını 'Mesut'a şöyle dedim, ben dünyayı ve çevreyi düşünüyorum, sen de insanları. Neden güçlerimizi birleştirmiyoruz, ve hem insanlara hem de doğaya geri veren bir marka kurmuyoruz?' sözleriyle açıklıyor. Bir buçuk yıllık çalışmanın sonucunda ortaya çıkan Unit, vegan özellikli neredeyse tamamı doğal içeriklerle üretilmiş ve sülfat, paraben içermeyen formüllerden oluşuyor. Neden bir bakım markası diye sorulduğunda ise Mathieu'nün cevabı şöyle: 'Sporcular olarak sağlıklı yaşam bizim olmazsa olmazımız. Spora, dengeli beslenmeye ve kendinize bakmaya emek harcarken gününüze sağlıksız ürünlerle noktayı koymak çok anlamsız.'

Amaçlarının tek başlarına dünyayı kurtarmak olmadığını, ama ortaya konulan her küçük çabanın gün sonunda birleşerek güçlü bir etki elde edebileceğini söyleyen ikili çorbada kendilerinin de tuzu olmasından oldukça mutlu. Bunun daha başlangıç olduğunun altını çizen Mesut ve Mathieu markalarını farklı bakım ürünlerinden vitaminlere kadar birçok aileyle genişleteceklerini söylüyor. Mevcuttaki ürünlerden Mesut'un favorisi sakal bakım yağı. 'Sürecek çok sakalım yok, umarım bir gün uyandığımda bir mucize olur ve bu ürünü kullanabilirim!' diyor ünlü futbolcu. Aynı top peşinde koştuktan sonra şimdi de aynı amaç için güçlerini bir araya getiren Mesut Özil ve Mathieu Flamini'nin anlamlı girişimlerini biz de destekliyoruz!

İlgili Başlıklar
Daha Fazlası