Kim Kardashian Nihayet Erkekler İçin Skims İç Çamaşırı Üretiyor Fotoğraf: Getty Images, Skims
Güncel

Kim Kardashian Nihayet Erkekler İçin Skims İç Çamaşırı Üretiyor

Kim Kardashian, ilk erkek giyim koleksiyonunu geliştirmesi ve ses getiren lansman kampanyası için Neymar, Shai Gilgeous-Alexander ve Nick Bosa'yı kadroya alması hakkında GQ'ya konuştu.

Kim Kardashian 2019'da çok popüler iç giyim markası Skims'i piyasaya sürdüğünde, ilk koleksiyonun arkasındaki ana ilham kaynağı bizzat kendisiydi: yıllar boyunca giydiği birçok kişiselleştirilmiş iç çamaşırından esinlenerek modellenen "çözüm odaklı" şekillendirici giysiler serisini piyasaya sürdü. O zamandan beri Skims, sütyen ve iç çamaşırı, mayo ve uyku setlerini sonsuz çeşitlilikte teknik kumaşlar ve modaya uygun renklerle üreterek çok amaçlı ev giyimine doğru genişledi. Kardashian ve kurucu ortağı Jens Grede'e göre, 2020'de piyasaya sürülen "Erkek Arkadaş Koleksiyonu" ile başlayarak unisex ürünlere de el attılar, ancak çoğu hayatlarındaki kadınlar tarafından markayla tanıştırılan kaç erkeğin kendi Skims'lerini istedikleri konusunda şaşırmaya devam ettiler.
İşte karşınızda: Skims Men's, 26 Ekim Perşembe günü iç çamaşırı, tişört ve çoraplardan oluşan ilk koleksiyonuyla piyasaya çıkacak.

 Skims for Men

San Francisco 49ers'ın savunma oyuncusu Nick Bosa, Skims'in ilk erkek giyim kampanyasında rol alıyor / SKIMS

Kardashian GQ'ya verdiği röportajda, markanın zaten "kız arkadaşlarının, eşlerinin ya da sevdiklerinin Skims hakkında konuştuğunu duyan" erkek müşterilere sahip olduğu fikrini yineleyerek, "Erkek ürünlerini piyasaya sürmekten daha büyük bir talebimiz olmamıştı" dedi. Skims'in CEO'su olarak görev yapan ve diğer girişimlerinin yanı sıra e-perakende şubesi Mr. Porter, denim şirketi Frame ve Tom Brady'nin giyim markası Brady'nin yönetimine de yardımcı olan Grede daha da teknik konulara giriyor.

Grede, "Trafiğimizin yüzde yirmisi ve müşterilerimizin yüzde 10'u zaten erkek," diyor. "Bu da son birkaç ayda sitemize 50 milyon erkeğin geldiği anlamına geliyor." Ayrıca şunu da ekliyor: "Şahsen ben giyecek daha fazla şey istiyordum. Tek tişörtümle biraz yavan kalıyordum."

 

Kardashian, bu müşterilerin "erkek [serimizin] başlangıcı olacak olan Boyfriend Koleksiyonu'ndan tişört veya pijama pantolonu gibi tek seferlik Skims parçalarına zaten sahip olan tipler olduğunu" söylüyor. "Kardeşim [Rob] hepsini benim için deniyordu ve benim fit modelim oluyordu ve [o] malzemenin biraz fazla ince olduğunu düşünüyordu." Böylece o ve Grede, tüm bu notları çizim tahtasına geri götürerek tam anlamıyla bir erkek giyim serisi oluşturdular ve kumaş merkezli üç koleksiyondan oluşacak bu ilk seriyi tamamlamak için üç yıllık bir süreci başlattılar: Pamuklu, Streç ve Spor. (Kardashian'a göre, markanın 2019'da piyasaya sürülmesinden bu yana hayranların isteği olan bir erkek şekillendirici giyim serisi de yakında gelecek, "ancak lansmanı bununla yapmayacağız.")

 Skims for Men

Brezilyalı futbol yıldızı Neymar SKIMS kampanyasında. / SKIMS

Spor demişken, Skims erkek giyim açılış kampanyası için Oklahoma City Thunder'ın oyun kurucusu (ve GQ'nun iki kez En Stil Sahibi Erkek seçtiği) Shai Gilgeous-Alexander, San Francisco 49ers'ın savunma oyuncusu Nick Bosa ve Brezilyalı futbol efsanesi Neymar gibi profesyonel sporculardan oluşan yüksek profilli bir başlangıç kadrosu topladı. "Bu kadar çok erkeğin, özellikle de sporcunun markaya yönelmesi beni şaşırttı," diyor Grede. "Şöyle diyorlardı: 'Eğer bir gün erkek giyimi yaparsanız, biz de kampanyada yer alacağız. Eğer erkekler için yaparsan, önce beni düşünmelisin."

Kardashian atletik tarafın da "çocuklarımla sporu deneyimlemekten, basketbolu seven kızım, Amerikan futbolu ve futbol oynayan oğlumla sporun günlük hayatımızın bir parçası olmasından kaynaklandığını söylüyor. Her spordan birinin olması ve benim oğlum ve tüm arkadaşlarıyla bu futbol maçlarına gitmek için dünyayı dolaşmam - onların idollerinden bazılarının kampanyada yer alması bir 'çimdikle beni' anı gibi."

Yıldızlarla dolu lansman bir yana, Kardashian (kendisi de Skims Erkek boxer'larını yatarken giymeyi seviyor) ve Grede, yetersiz hizmet alan bir pazara yenilik getirdikleri için çok heyecanlılar. Piyasadaki temel erkek ürünlerinin çoğu niceliğe -örneğin plastik bir torbaya sıkıştırılmış önceden sarılmış çoraplar- kaliteden çok daha fazla öncelik verme eğiliminde. Grede, "Skims Men's'i denedikten sonra markettki çoklu paketlerine geri dönmek çok zor," diyor.

Bu içerik GQ US websitesinde yayınlanmıştır. 

İZLE
Serenay Sarıkaya GQ Global Creativity Awards Gala Gecesine Hazırlanıyor
İLGİLİ İÇERİKLER
İlgili Başlıklar
Daha Fazlası