Popüler

Superbowl Reklamlarında Her Şeyin Bir Cesareti Var

91.6 milyon insan 7 Şubat’ta Amerika’da TV ekranlarının karşısında Superbowl’u seyretti. Diğer platformlardan takip edenlerle birlikte 96.4 milyona ulaşan bu sayı, Superbowl reklam kuşağında tek bir spot yayınını dünyanın en yüksek fiyatlı reklam harcamasına dönüştürüyor. 30 saniyelik bir reklam filminin yayın bedelinin 5.5 milyon dolar olduğunu düşünürsek, Superbowl reklamları doğal olarak Amerikan reklamcılığının en büyük şovuna dönüşüyor.

Amerika’da yaşamadığımız ve Amerikalı olmadığımız için, yapabileceğimiz en sağlıklı analiz bu sene yayınlanan filmlere kendi coğrafyamızdan bakmak olur. Superbowl’da yayınlanan reklam filmleri, bizlere unuttuğumuz bir şeyi hatırlatıyor: Cesaret. Yayına giren yaratıcı işleri incelediğimizde farklı farklı cesaret örnekleri görüyoruz…

 

Cesarette biz Superbowl’dan uzak olabiliriz ama duyguda da o bize yakın.

 

Tom Brady'nin Super Bowl 2021 Stilini Yakala

The Weeknd'in Superbowl'da Vermeye Çalıştığı Birkaç Gizli Mesaj

Ahmet Akın'ın 'Birbirinden Uzaklaşan İnsanlar & İnsanlara Yaklaşan Markalar' yazısını buradan okuyabilirsin. 

İlgili Başlıklar
Daha Fazlası