Superbowl Reklamlarında Her Şeyin Bir Cesareti Var

91.6 milyon insan 7 Şubat’ta Amerika’da TV ekranlarının karşısında Superbowl’u seyretti. Diğer platformlardan takip edenlerle birlikte 96.4 milyona ulaşan bu sayı, Superbowl reklam kuşağında tek bir spot yayınını dünyanın en yüksek fiyatlı reklam harcamasına dönüştürüyor. 30 saniyelik bir reklam filminin yayın bedelinin 5.5 milyon dolar olduğunu düşünürsek, Superbowl reklamları doğal olarak Amerikan reklamcılığının en büyük şovuna dönüşüyor.

13 Şubat 2021

Amerika’da yaşamadığımız ve Amerikalı olmadığımız için, yapabileceğimiz en sağlıklı analiz bu sene yayınlanan filmlere kendi coğrafyamızdan bakmak olur. Superbowl’da yayınlanan reklam filmleri, bizlere unuttuğumuz bir şeyi hatırlatıyor: Cesaret. Yayına giren yaratıcı işleri incelediğimizde farklı farklı cesaret örnekleri görüyoruz…

 

Cesarette biz Superbowl’dan uzak olabiliriz ama duyguda da o bize yakın.

 

Tom Brady'nin Super Bowl 2021 Stilini Yakala

The Weeknd'in Superbowl'da Vermeye Çalıştığı Birkaç Gizli Mesaj

Ahmet Akın'ın 'Birbirinden Uzaklaşan İnsanlar & İnsanlara Yaklaşan Markalar' yazısını buradan okuyabilirsin. 


NFT'deki En İlginç Satışlar (Şimdilik)

POPÜLER | NFT'deki En İlginç Satışlar (Şimdilik)

Drake'in Biricik Yeni Rolls Royce'u

POPÜLER | Drake'in Biricik Yeni Rolls Royce'u

David Beckham'ın Kutladığı Şık Bir Yaş Daha

STİL | David Beckham'ın Kutladığı Şık Bir Yaş Daha

11 Yıl Sonra Inter Nasıl Şampiyon Oldu?

POPÜLER | 11 Yıl Sonra Inter Nasıl Şampiyon Oldu?

EURO 2020’ye Doğru: B Grubu İncelemesi

POPÜLER | EURO 2020’ye Doğru: B Grubu İncelemesi

10 Zaman Döngüsü Filmi

POPÜLER | 10 Zaman Döngüsü Filmi

Daha Fazla Göster