ABONE OL
Menu
STİL
BAKIM
ARGÜMAN
FITNESS
SAAT
WELLNESS
VIDEO
HYPE
MOTY
DAHASI+
OYUN
GQ Newsletter
DERGİ ABONELİĞİ
KÜNYE
STİL
BAKIM
ARGÜMAN
FITNESS
SAAT
WELLNESS
VIDEO
HYPE
MOTY
DAHASI+
OYUN
ARAMA
GQ.COM.TR'ye DÖN
Ahmet Akın
İçimize işleyen reklam dünyası deşifre oluyor!
Dergi Konuları
Olimpiyat Şehri Olmak ya da Olmamak
Olimpiyatları gerçek anlamda şehir ve ülke markasını güçlendirmek için kullanma stratejisinin ilk örneği olarak Hitler dönemi Almanya’sının 1936’da Berlin Olimpiyatları’nı düzenlemesini gösterebiliriz. Bugüne kadar şehir markasına en çok değer katan olimpiyatlar arasında iki şehrin ismi geçiyor: Los Angeles ve Barselona. Olimpiyatlara ev sahipliği yapmanın bir şehire ne kazandırdığı ve ne kaybettirdiği her zaman tartışılan bir konu. Dünyanın geldiği noktada şehir markasını güçlendirmek için oyunlara ev sahipliği yapmak yetmiyor; dünya vatandaşlarının gönlünü kazanacak projeleri hayata geçirmek gerekiyor.
Yazı Ahmet Akın
06 Ağustos 2021
DAHASI+
#GQKolektifGünlük | Baba Olmak
Hayatlarımız tahmin edilemeyecek şekilde değiştiği bir dönemde baba olmak nasıl hissettirdi? Modern zamanların farklı anlarından babalık deneyimini yazarlarımızdan Ahmet Akın, babalar günü yaklaşırken kolektif günlüğümüzün bir sayfasında paylaştı.
Yazı Ahmet Akın
12 Haziran 2021
Popüler
Superbowl Reklamlarında Her Şeyin Bir Cesareti Var
91.6 milyon insan 7 Şubat’ta Amerika’da TV ekranlarının karşısında Superbowl’u seyretti. Diğer platformlardan takip edenlerle birlikte 96.4 milyona ulaşan bu sayı, Superbowl reklam kuşağında tek bir spot yayınını dünyanın en yüksek fiyatlı reklam harcamasına dönüştürüyor. 30 saniyelik bir reklam filminin yayın bedelinin 5.5 milyon dolar olduğunu düşünürsek, Superbowl reklamları doğal olarak Amerikan reklamcılığının en büyük şovuna dönüşüyor.
Yazı Ahmet Akın
13 Şubat 2021
Popüler
Clubhouse: Ses > Görüntü
Neden bu kadar popüler oldu? Bize neler sundu? Kısa sürede 1 milyondan fazla indirilen Clubhouse hangi farklı ihtiyaca hizmet ediyor?
Yazı Ahmet Akın
Fotoğraf Getty Images Turkey
04 Şubat 2021
Dergi Konuları
Ahmet Onur: Ofis Kültürümüzü Baştan Yazan Transformer
‘Sev. Yarat. İlham ver.’ Bu sene Ahmet Onur’a GQ Men of the Year’da İnovasyon Özel Ödülü’nün kazandıran başarısının arkasında, hayatımıza ansızın sokup geliştirdiği paylaşımlı ofisin duvarlarında boy gösteren bu üç değer yatıyor.
Yazı Ahmet Akın
28 Ocak 2021
Dergi Konuları
Kralı Ölse De: Wakanda Forever!
Sevdiğimiz insanların ölümleri bizi neden yıkar? Onların yitip giden hayatlarına mı üzülürüz, yoksa dünyadan ayrılan bedenleriyle birlikte bizim ümitlerimizi de alıp gittiklerine mi? Oyuncu Chadwick Boseman’ın erken vedası, aynı zamanda bir ütopyayı sarstığı için hepimizi bir başka üzdü. Kitleleri saran bu derin üzüntü, milyonlarca insana bir hayal kurdurmanın ne denli büyük bir güç olduğunu bize yeniden hatırlattı.
Yazı Ahmet Akın
03 Ocak 2021
DAHASI+
Liminal Alanlarımız, Yeni Yaşam Alanlarımız
Bu kelimeyi ilk kez duyuyor ve anlamını merak ediyor olabiliriz. Henüz bu şekilde tanımlamasak da, aslında hepimiz uzun süredir sadece liminal alanların içindeyiz.
Yazı Ahmet Akın
23 Kasım 2020
Dergi Konuları
Nefesi Kesilenlere Nefes Olanlar #BlackLivesMatter
Will Smith, “Irkçılık daha kötüye gitmiyor, sadece artık filmi çekiliyor” demiş. Özellikle son zamanlarda birçok ırkçı olayın filmini izlemiş olsak da, hiçbiri dünyayı George Floyd’un hepimizi nefessiz bırakan son sözleri kadar etkilemedi: “NEFES ALAMIYORUM.” İşte bu cümle, başta siyahlar olmak üzere Amerika’da vicdan sahibi herkesi içine alan, dev bir dalgayı tetikledi.
Yazı Ahmet Akın
14 Ekim 2020
Business
Markalardan Yeni Beklentimiz: Aktivizm
Sosyal sorumluluk projesi olmayan marka yok gibi. Ama artık markaların bu projelerin de ötesinde, çok cesur adımlar atarak aktivist tavırlar takınmaları gerekiyor. Bunu yapabilen markalar, diğerlerinden çok farklı biçimde ayrışıyor. GQ Türkiye reklam yazarı Ahmet Akın aktivist markaları anlatıyor.
Yazı Ahmet Akın
22 Haziran 2020
DAHASI+
Birbirlerinden Uzaklaşan İnsanlar & İnsanlara Yakınlaşan Markalar
Reklam dünyasının deneyimli ismi Ahmet Akın, GQ Türkiye'de. Akın, ilk yazısında COVID-19 döneminde, markaların insanlara nasıl yaklaştığına dair gözlemlerini paylaşıyor.
Yazı Ahmet Akın
12 Mayıs 2020
İleri